Profile cover photo
Profile photo
NurFatin Azilimy
80 followers -
#Indah_Tarbiyah
#Indah_Tarbiyah

80 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Azam Baru Aisyah!
Bismillah. Percaya atau tidak, sampai ke saat ini aku masih mengenangkan apa yang terjadi. Bukan menidakkan takdir, cuma aku sedang belajar akan semua kelemahan diriku. Tatkala menerima tamparan hebat itu, sejujurnya aku menyalahkan orang di sekelilingku. B...
Add a comment...

Post has attachment
Episod 6 - Doanya terjawab sudah!
Alhamdulillah.. begitu lama
penantiannya. Dan penantian itu satu penyeksaan bukan. Bukannya tidak mahu
diluah, hanya Allah swt mengetahui sejauh mana rasa ini. Namun, reda si ayah
seringkali bermain di fikiran. Mampukah hal ini dibawa berbincang? Mampukah
A...
Add a comment...

Post has attachment
Kelas Tafsir Bicara Soal Hati?
Assalamualaikum sahabat-sahabat semua.. ^^ Kali ini Fatin teringin nak kongsikan tentang perkongsian yang Fatin dapat semasa kelas Tafsir baru-baru ni. Fatin pun tak sangka pembelajaran yang berjalan seperti biasa kemudiannya bertukar menjadi luar biasa! Ti...
Add a comment...

Post has attachment
Awak sayang saya kan!
Bismillah... kali ni fatin menulis sebab terkenangkan sahabat-sahabat yang sentiasa bersama dengan fatin. Apa maksud bersama tu? Fatin maksudkan sahabat-sahabat yang selalu ada untuk berikan nasihat, berikan pandangan di saat memerlukan, yang selalu menyebu...
Awak sayang saya kan!
Awak sayang saya kan!
blogkeindahantarbiyah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Tengok orang bahagia!
Bismillah..
Tengok orang bahagia!
Tengok orang bahagia!
blogkeindahantarbiyah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Jadi gadis itu..
Bismillah. Jadi gadis itu.. hatinya perlu kuat! Kenapa? Kamu tahu persis apa hatimu, rapuh! Bila-bila masa saja bisa terluka. "kak..aku sudah pun menjaganya. Lantas aku juga yang memulakan langkahnya. Dia itu yang aku mahukan. Dia punya ciri-ciri yang aku m...
Jadi gadis itu..
Jadi gadis itu..
blogkeindahantarbiyah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Pengalaman jaga booth, jual tudung
Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua... Sebelum ni fatin ada janji nak cerita pasal pengalaman sepanjang bersama team Hijabmanis ataupun nama barunya sekarang adalah I_Manishijab di UMT (Universiti Malaysia Terengganu) baru-baru ini. Maybe ada ya...
Pengalaman jaga booth, jual tudung
Pengalaman jaga booth, jual tudung
blogkeindahantarbiyah.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Cuba perkara baru..
Assalamualaikum semua. 😊 Bila bercakap pasal cuba perkara baru ni, kalian berani ke? Apa perkara baru yang kalian dah cuba?  Mungkin bagi seorang gadis, dari tak tahu masak, dah boleh memasak sekarang ni. Dah cuba-cuba masuk dapur, kenal bahan-bahan utama ...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded