Profile

Cover photo
Rudy Soliz
23 followers|50,465 views
AboutPostsPhotosYouTubeReviews

Stream

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
+Meg Turney i <3 you..... :)

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
gold!

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Meg's outfit is on point :)

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
lmao, the alarm going off was both painful and hilarious, yalls reaction was priceless :)


oh and the fact no body left......golden!

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Showed my wife this video , her first one ever , and now she understands why I laugh at night while she's trying to sleep....


She also weirdly understood all of the GTA V jokes yall made


<3 yall 

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I like this show because I never see any of these comments. I come to the channel to watch videos of funny looking dudes being hilarious, not read comments of people complaining.


Peace


Love


Funhaus


(Ps- when those 3 words above become a shirt, can it come in neon pink? Kay,thanks, ttyl, bye)
In his circles
29 people
Have him in circles
23 people
Dallas Stars's profile photo
Roland Liscano's profile photo
Dallas Cowboys Fans's profile photo
Cynthia Soliz's profile photo
Laura Quintero's profile photo
Jon Gomez's profile photo
Dallas Cowboys's profile photo
Robert Streight's profile photo
C. Soliz's profile photo

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
hahah "james" :P

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
lmfao , when daikatana crashed, the faces on screen were pricless....hahaha

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
i couldnt get here soon enough! haha     lml. .lml

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
This shit literally had me crying and wheezing like Bruce.....hilarious 

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Is your hand OK ? O.o 

Rudy Soliz

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
That was a lot of porn to edit out, haha
People
In his circles
29 people
Have him in circles
23 people
Dallas Stars's profile photo
Roland Liscano's profile photo
Dallas Cowboys Fans's profile photo
Cynthia Soliz's profile photo
Laura Quintero's profile photo
Jon Gomez's profile photo
Dallas Cowboys's profile photo
Robert Streight's profile photo
C. Soliz's profile photo
Basic Information
Gender
Male
Story
Tagline
One Love
Introduction
I love music, xbox, pong, and traveling. I rep Texas all day every day. 
Links
YouTube
Awesome food and great venue! Meatball sliders and pizza are top notch!
Public - 9 months ago
reviewed 9 months ago
1 review
Map
Map
Map