Profile cover photo
Profile photo
Nazlee Ismail
6,138 followers
6,138 followers
About
Nazlee Ismail's posts

Post has attachment
Cuti yang panjang membosankan?
Salam semua.. selamat hari raya aidil fitri maaf zahir & batin. Rasanya kita masih lagi dalam mood beraya.  Cuti yang panjang membosankan kah? Yaa.. bosanlah kalau tak tahu buat apa. Duduk terperuk dalam bilik memang lah.. Banyak benda lagi boleh buat lagi2...

Post has attachment

Post has attachment
Selamat Hari Bapa kalau tak ucap pun tak apa
Sabtu minggu ketiga bulan Jun adalah sambutan Hari Bapa sedunia.. itu yang aku tahu dan aku tak kisah pun ia diraikan atau sebaliknya. Biasanya hari bapa ni kurang sikit meriahnya itu sebab pada aku kaum bapa ini memang cool. Tak diraikan pun tak apa.  Aku ...

Post has attachment
Tak semena-mena aku bersenam Squat Jumping !
Aku dah mula buat 'squat jumping' macam ni, pasal apa? Semalam lepas berbuka, terasa macam nak terkencing sangat2. Minum air memang aku tak pernah banyak. Paling kuat pun satu mug tu pun tak habis.. lepas solat aku akan sambung minum mug yang sama. Risau ju...

Post has attachment
Layankan saja apa mahunya - HANIS Umairah
"Buka puasa nanti adik nak makan Tomyam Daging, Udang Celup Tepung . Nak makan kat Restoran Juvita.. Minum, adik nak jus honeydew ok dah !" Makan-makan luar lagi hari ni (semalam) . MamaD memang tak nak masak katanya nak ikut je apa Hanis nak makan sempena ...

Post has attachment
HANIS Umairah Birthday !
Hari ni 14 Jun,   bersamaan hari ulang tahun kelahiran yang ke 14 Nur Hanis Umairah atau lebih mesara dipanggil 'Adik' sebab dia anak bongsu dari 2 beradik. Bila anak bongsu ini semakin dewasa dan bila berdiri sebelah kita pun nampak seakan sama tingginya, ...

Post has attachment
Jangan lupakan ShopBack dan dapatkan CashBack setiap kali anda melakuan pembelian atas talian. Jadilah pengguna bijak dengan mendaftar di ShopBack. Tak rugi malahan untung lagi.. baca selanjutnya di blog. Dan sempena bulan Ramadhan, ada Buffet di hotel2 dan Restoran terpilih dgn diskaun menarik !!

#shopback #shopbackmalaysia #cashback

Post has attachment
Tempahan Buffet Ramadhan di Restoran Terpilih dengan ShopBack lebih berbaloi !
Seiring de­ngan perkembangan teknologi terkini, kita dapati orang ramai terutamanya generasi hari ini sangat selesa menggunakan perkhidmatan beli-belah dalam talian. Urusan membeli barang-barang keperluan seperti pakaian, makanan, kelengkapan rumah dan seba...

Post has attachment
Minyak hitam bocor nk buat macam mana ..

Post has attachment
Minyak hitam kereta hitamku
Sudah lama 'dia' berkhidmat, dekat 10 tahun dah. Terbaik servisnya pusing satu Malaya! Selalu aku tukar minyak enjin atau minyak hitam mengikut jadual yang telah ditetapkan iaitu setiap 5000km. Tak pernah aku ingkar, kalaupun ada hanya lebih sikit kilometer...
Wait while more posts are being loaded