Profile

Cover photo
Chris M
4 followers|4,573 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Nope it's American so no matter what the performance numbers it can't ever compete with anything european. You can prove me wrong all day and I will just cover my ears and scream nananananana because I am incapable of ever admitting that America can do anything right.... (Total sarcasm and mocking the shit out of stuck up euro pricks who think their shit don't stink)
1
Taha Demirel's profile photo
 
I have the same car.
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Fuck yeah, Nice job wreck this dirty fucking punk !
1
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Seriously blues fans what the fuck is wrong with your team ? I am a wild fan and I am god damned sick of seeing all your fucking dirtbag players throwing cheap shots at our guys after the whistle because your players are all butt hurt they are getting their asses kicked. Especially Jackman and Ott, what the fuck is these guys problem ? They continually pick on the smallest dude on our team but when a guy their size comes knocking these 2 fucking cunts skate off running their mouths like a couple highschool broads. If Boogaard was still around he'd send these chumps off the ice on a stretcher. The only guy on your team I actually respect is Taresenko because he puts pucks in the net and keeps his fucking mouth shut. He is a real hockey player unlike the rest of your team who are nothing but a bunch of wanna be goon's. It is this reason you have absolutely zero fucking chance of beating the Wild in this series.
1
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Wow I didn't think it was possible for anything to be shittier than his foreign policy but alas, here we are.
1
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
This is why I own jeeps lol. Jk i kno its fake. 
1
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
This ain't no gay ford, I push bow tie's 'til I die... Nuff said
108
Kip Hansen's profile photoTyler Durden's profile photoSpencer Walker's profile photoMichael Bryant's profile photo
10 comments
 
+Spencer Walker right and that truck weighs so much it shouldn't have that much wheel spin I like the song but I'm a ford fan
Add a comment...
Have him in circles
4 people
Taha Demirel's profile photo
ronnie campos's profile photo
Alexander Port's profile photo
Christy Torreano's profile photo

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
You talk for 1 minute about an LS powered WS6 and kind of shit on it and the you spend 5 minutes bantering on about some little 4 banger rice burner, WTF?
1
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Haha good. I am glad to see this piece of shit take a shot. I am a wild fan and this douche has been throwing cheap shots and picking fights after every whistle this whole fucking series.
1
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Seriously blues fans what the fuck is wrong with your team ? I am a wild fan and I am god damned sick of seeing all your fucking dirtbag players throwing cheap shots at our guys after the whistle because your players are all butt hurt they are getting their asses kicked. Especially Jackman and Ott, what the fuck is these guys problem ? They continually pick on the smallest dude on our team but when a guy their size comes knocking these 2 fucking cunts skate off running their mouths like a couple highschool broads. If Boogaard was still around he'd send these chumps off the ice on a stretcher. The only guy on your team I actually respect is Taresenko because he puts pucks in the net and keeps his fucking mouth shut. He is a real hockey player unlike the rest of your team who are nothing but a bunch of wanna be goon's. It is this reason you have absolutely zero fucking chance of beating the Wild in this series.
1
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
3:30, and the rest of the world calls Americans stupid ?
1
Maxwell Jacobs's profile photoCheng Wong's profile photo
2 comments
 
+Maxwell Jacobs Dumbass...
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
This shit reminds me of some Dirt Nasty 1980 shit haha, good shit yela. 
4
Add a comment...

Chris M

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Thanks man this helped a lot. This controller has been plug and play on several PC's but wouldn't on this fresh win7 install idk why.
2
Add a comment...
People
Have him in circles
4 people
Taha Demirel's profile photo
ronnie campos's profile photo
Alexander Port's profile photo
Christy Torreano's profile photo
Links
YouTube
Basic Information
Gender
Male