Profile cover photo
Profile photo
Suara Hatiku
1 follower
1 follower
About
Posts

Post has attachment
Betul Ke Roh Balik Rumah Setiap Bulan Ramadhan??
Orang tua-tua selalu kata yang roh orang yang telah meninggal dunia akan turun ke bumi dan menziarahi sanak-saudaranya.Sampaikan ada segelintir manusia tu sanggup buka semua lampu yang ada di rumah gara-gara takutkan roh yang akan datang. Masyaallah...ada j...

Post has attachment
Siapa Juara Ceria Popstar???
Jeng..jeng...jeng...siapa agaknya yang akan menjuari Ceria Popstar kali ini?? Adakah peserta solo, berkumpulan, lelaki ataupun perempuan..semua persoalan menjadi tanda tanya.Aku lihat semua perserta yang terpilih pada musim ni sangat hebat..saingan pun seng...

Post has attachment
Pelakon Iklan Kit Kat Nabil Abdul Meninggal Dunia
Takziah diucapkan kepada keluarga arwah Nabil Abdul yang telah kembali ke Rahmahtullah pada 10.30pagi semalam akibat kanser lympomo.Aku dapat berita ni pun dari blog media hiburan. Mungkin ada yang tertanya-tanya yang mana satu Nabil Abdul ni?? Ikan Kit Kat...

Post has attachment
Rindukan Masa Lalu (Page 7)
Assalammualaikum....Yes setiap manusia mempunyai masa lalu yang tidak dapat dilupakan. Tidak kira la masa lalu tu kenangan manis ataupun pahit. Tiba-tiba aku teringatkan kawan-kawan aku di masa aku susah senang dahulu. Maklumlah time2 tengah nak naik dulu a...

Post has attachment
Diari Perjalanan Cinta Luar Biasa (part 2)
Pada suatu hari, nenek Anggun merasa sangat hairan sebab Anggun tidak keluar dari biliknya untuk makan malam sehingga jam menunjukkan pukul 10.30 malam. Nenek Anggun rasa tidak sedap hati,lalu dia segera pergi ke bilik Anggun dan melihat Anggun yang sangat ...

Post has attachment
Diari Perjalanan Cinta Luar Biasa (PART 1)
Disebuah kampung yang sangat cantik permandangannya dan juga nyaman, diduduki oleh penduduk kampung yang sangat baik hati dan juga peramah. Suana kampung yang begitu hijau dengan pokok-pokok kelapa yang tinggi serta sawah padi yang luas terbentang. Sesiapa ...

Post has attachment
Sifat Hasat Dengki, Cemburu Dan Busuk Hati Manusia (page 6)
Assalammualaikum. Setiap manusia mempunyai perangai dan juga sikap yang berbeza-beza. Sama ada ianya baik mahu pun buruk. Kadang-kadang 3 sikap di atas ni boleh menguasai diri bila seseorang itu ingin mendapatkan populariti dan juga kenaikkan pangkat sehing...

Post has attachment
Kehilangan Seorang Sahabat (Page 5)
Perasaan sedih je yang dapat digambarkan sekarang ni sebab hari ini aku kehilangan seorang kawan sangat rapat sepanjang aku bekerja di syarikat yang aku berkhidmat sekarang ni. Pagi2 lagi aku telah dipanggil oleh seorang yang boleh dikatakan sangat busuk ha...

Post has attachment
Alhamdulillah (page 4)
Ya Allah happynye hati ni bila dengar bunyi enjen kereta asben..makna nya die dh balik. hati aku ni punya la berdegup laju takut2 dia marahkan. Sekali bila dia masuk dalam rumah, aku punya la terkejut giler biler dia bawa balik biskut Oat sampai 5 bundle.Pa...

Post has attachment
Rasa Berdosa (page 3)
Hari ni pagi2 Amoy dah bangun untuk kemas rumah dan masak utk suami serta anak2 tersayang. Maklumlah hari sabtu dan ahad Amoy cuti..sama la dengan si suami. So hari cuti je la yang kami dapat bersama. Nak di jadikan hal pagi ni Amoy mengamuk x tentu pasal d...
Wait while more posts are being loaded