Profile cover photo
Profile photo
VehCєhArє
72 followers -
𝓜𝓐𝓘𝓝 𝓞𝓕 𝓥𝓒𝓥𝓒16 Operation try to be on G+ more so I can be connected to friends again
𝓜𝓐𝓘𝓝 𝓞𝓕 𝓥𝓒𝓥𝓒16 Operation try to be on G+ more so I can be connected to friends again

72 followers
About
Posts

Post is pinned.Post has attachment
OMG I HIT 30 FOLLOWERS

My name is Vincent
Not useful information but okay

WARNING. THESE PEOPLE ARE NOT IN ANY ORDER. ITS BASED ON MY OLD PINNED POST

FOLLOW THEM KITTY
+Aiden​​​​  Best person eve
+Nick Wilde​​​​  Best uncle eva
+ThatMetalBassist​​​​ Best person eva
+FaLL Army​​​ +FaLLEN​​​ +FaLLEXUS MOCs​​​ +FaLLGaming​​​ COME BACK PLS
+goat​​ Profile deleted :(
+тяαѕн​​​​ BB NOTICE ME
+Osama The Llama​​​​  mememememe
+Noodle the Snek​​​​  Very strong. Very independant.
+The Happy Creeper™​​​​  COME BACK
+Mr.Creeper minecraft​​​​  ALSO COME BACK
+Vinc3CraftGt Growtopia​​​​  YES ALSO COME BACK
+Shravya //​​​​  noice mod :P
+Anastasia Minott​​​​ pls
+Emilie​​​​ ANOTHER NOICE MOD
+Spoopy Detective bhuhu​​​​ MMM I SMELL DISCORD :D
+Ashley Hunter​​​​ mmmm special kindness
+Sandslash & +Gold​​​​​  Mmm fun people
+Dajuan P.​​​​  FRYYYY
+LMAO PS3 Boy​​​​  HELLO MATE
+Liosus​​​​  quality meme
+Alex Chrisachi​​​​  DISCORD FRIENDSSSSS
+Apple Eyes​​​​  YES SUPER MEME
+Καπνός​​​​  MMMMM GREEK
+Đūb​​​​  SISTAR
+Leyla Joy Black​​​​  LJ pls
+A Peasant From Kievan Rus​​​​ mmmm the Satan is here
+Send Nudes​​​​ n00d
+Le Lenny​​​​ Lenny
+Ayden Koyanagi​​​ yes this person is cool. I feel bad about him and zaugr though. Hope things will get better soon.
+Sofia Cukes​​ even though we didnt talk much i would like to add her here. She seems really nice on what i observed. :p

IF I FORGOT YOU ACTUALLY TELL ME PLS

If you want, you can join my discord server!
https://discord.gg/8mGUnEg

WELCOME TO ME

*omg you read this. yayyyyy*
PhotoPhotoAnimated Photo
PhotoPhoto
2016-10-06
7 Photos - View album
Add a comment...

I want a cat :(
Add a comment...

im still alive btw
Add a comment...

Post has attachment
Me: uploads something

This one person:
Photo
Add a comment...

Customer service be like

Me: hello-

They: HI MADAM HOW MAY I HELP YOU

Me inside: ._.
Add a comment...

Post has attachment
*gasp*
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Yo yo waddup
Photo
Add a comment...

Post has attachment
They: ey fam can I copy ur homework
Me: sure but don't make it obvious
They: k

Photo
Photo
2/4/18
2 Photos - View album
Add a comment...

Post has attachment
California wyd
Photo
Add a comment...

Someone apparently hacked on to my Xbox account, got me 13 months of Xbox gold, the charge was charged to another credit card that I don't have, and changed my gamertag to ha1o master 456 wtf

I mean they got rid of the Xbox gold but their support was like: yes you can't change your gamertag without paying even though it wasn't your fault and wasn't even you who changed the gamer tag

Gg Microsoft gg
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded