Profile cover photo
Profile photo
Tengku Fauziana
14 followers
14 followers
About
Posts

Post has attachment
Sssssshhhh!!
eeemmm >_<

Post has attachment
S.M.I.L.E

Post has attachment
Planner 2016, Murah Uols!!!
Assalammualaikum uols.. Monday blues lor..hahaha.. Ni nak cete sejak dah terjebak dengan planner sekarang ni.. Asyik tengok orang decorate planner dekat ig je.. Cari ilham nak deco planner.. Kadang-kadang blur, tak tau nak deco macam mana dah.. Tak pon nak ...

Post has attachment
Good Bye 2015..Welcome 2016..
Sekejap masa berlalu dah nak masuk tahun baru.. 2015 macam-macam terjadi..suka duka... Tapi bila dah nak hujung tahun banyak pulak duka yang terjadi... Eeemmm..tak apa, itu la erti kehidupan.. Semoga tahun 2016 memberi sesuatu yang lebih baik dari tahun seb...

Post has attachment
Eeeemm..
tak tau nak cerita macam mana..sob..sob..sob.. :(

Post has attachment
Eeeemmm..Wednesday..

Post has attachment
Buzy..Buzy..Buzy..
Buzy giler harini weii.. Dari pagi sampai la ni nan stop keje.. Sampai pening masuk angin, dah eeerkk..eerrkk ni.. Nak muntah pon rasa ada..nasib baik la esok cuti.. Kalau tak meroyan esok nak datang keje...muahaha.. Ok la nak balik dah.. Selamat bercuti uo...

Post has attachment
Perasaan Tak Dulu .Com, Sekarang .My
Perasan tak, ke AKU JE YANG BARU PERASAN.... Link blogspot tu dah tukar..sebelum ni kan ke .COM Ni dah tukar ke .MY Makna nyer watermark pon kena tukar la..bukan tengkuputeraputeri.blogspot.com lagi dah.. tengkuputeraputeri.blogspot.my lepas ni..

Post has attachment
Celebrate October Family..
Ni kisah hari ahad pulak.. Makan-makan celebrate beday family kite yang lahir bulan 10.. Ma sponsor lauk sebab ada orang bagi zakat pada ma.. So ma kata sempena hari jadi dia sponsor untuk makan.. Dapat kumpul adik beradik macam ni memang syiok kan... Riuh ...

Post has attachment
Not Feeling Well..
Semalam dah satu hari suntuk asyik bersin je.. Sampai merah dah hidung.. Malam badan dah start panas..pagi tadi tak larat rasa nak bangun.. Tapi paksa gak bangun sebab pikir hari jumaat lepas baru el (ayah mar meninggal).kang mc lagi harini kecoh kang opis ...
Wait while more posts are being loaded