Profile cover photo
Profile photo
Puan Zaniff
775 followers
775 followers
About
Posts

Post has attachment
Untuk Suami
Salam Ukhwah Fillah ~ 1. "Saya suka suami mencium saya bila nak pergi kerja" 2. "Saya suka suami saya selalu memeluk saya" 3. "Saya suka suami saya peluk dari belakang dan mencium pipi saya sambil berbisik-bisik di telinga" 4. "Saat yang paling gembira bagi...
Untuk Suami
Untuk Suami
cikzaniff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Suri Rumah
Salam Ukhwah Fillah ~ pejam celik-pejam celik dah 8 Bulan 1 Minggu 2 Hari kahwin.. sejak tu jugak menjadi suri rumah sepenuh masa..huhu teringin nak keja macam orang lain.. tapi..keadaan x mengizinkan buat setakat nih..^___ hari nih terasa penat jugak wal...
Add a comment...

Post has attachment
100 Panduan Siap Sedia Bersalin
Salam Ukhwah Fillah ~ terasa nak share sesuatu dengan bakal ibu .. dah bersedia ke untuk bersalin ???.. bagi yang trimester ke-3 perlu bersiap sedia dah ye..:) Bersiap Hadapi Tiga Trimester Kehamilan 1. Perubahan paling biasa berlaku adalah rasa loya, munta...
Add a comment...

Post has attachment
Cerita Hari Ahad
Salam Ukhwah Fillah ~ Selamat berhujung minggu semua.. esok dah start keja ye..mesti bermalas-malasan kan.. pagi tadi p pasar tani beli barang dapur & terus balik umah.. xdak dok menempek dok kat bawah sebab nak buat Nasi Ayam punya pasal.. kalo dok kat baw...
Add a comment...

Post has attachment
Malam Sabtu
Salam Ukhwah Fillah ~ terasa bosan sangat la.. dudok dalam bilik sambil mencari resepi.. sedihnya sejak kawen, saya xpenah buat nasi lain, selain dari nasi putih.. xpenah nak mencuba pon.. so..malam ni keinginan nak buat nasi ayam membuak-buak la pulak.. do...
Malam Sabtu
Malam Sabtu
cikzaniff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Pizza Homemade
Salam Ukhwah Fillah ~ hari ni p chekup, dapat result minum air gula,,alhamdulillah normal.. tapi..masalah lain pulak..sembelit [ berak berdarah ]..jumpa doctor.. kena banyak minum air masak, makan sayur & buah betik..:) harap-harap cepat sembuh ye..aminn du...
Pizza Homemade
Pizza Homemade
cikzaniff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Puan Zaniff commented on a post on Blogger.
pnh jgk kena cmtu..sabo je la..khusyuk sgt tido kot..hihi
Alamak....errkkk!!!
Alamak....errkkk!!!
mamapapaamir.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
WW : Tanggungjawab
Salam Ukhwah Fillah ~ kadang-kadang kita lupa tentang tanggungjawab nih kan.. mana yang dahulu..mana yang kemudia..:) fullstop !! Kata Cinta : esok chekup, hrap2 baik-baik saja..
Add a comment...

Post has attachment
pantasnya masa berlalu..
Oktober sudah
Oktober sudah
cikzaniff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Oktober sudah
Salam Ukhwah Fillah ~ pejam celik..pejam celik..dah masok OKTOBER.. tengah bulan sambut raya haji.. pastu masok pulak November..tapiii.. bila masok NOVEMBER, saya dah xsenang dudok la.. makin dekat dengan due..makin macam-macam perasaan ada.. sekarang dah j...
Oktober sudah
Oktober sudah
cikzaniff.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded