Profile

Cover photo
keaira moore (luvs you)
Works at cashier
Lives in miami
781 followers|79,715 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
isnt he 2 cute!!!!
7
Terri Smith's profile photokeaira moore (luvs you)'s profile photoMarkeetia Williams's profile photo
5 comments
 
He ok looking he's not all that tho lol !
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
lol +slick Chick wat's up 
1
ManDisa Wortham's profile photoTyrone Lee's profile photo
2 comments
 
What it do $
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
Only black people act like "dark skin" & "light skin" are two different races..
7
2
tellytubby swagga's profile photoMorgan Richards's profile photoJada 🈳's profile photo
 
lolz inbox mhe
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
Dad: Let me see your computer 
Me: Throws computer out the window "What computer?"
5
Vermarion Basley's profile photo
 
u know tha feds listen nigga what money
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
Me: Can I go to the restroom? 
Teacher: What for? 
Me: TO OPEN THE CHAMBER OF SECRETS, BITCH WHAT DO YOU THINK?!
10
Vermarion Basley's profile phototellytubby swagga's profile photokeaira moore (luvs you)'s profile photo
3 comments
 
haha
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
I hate it when ugly people say "I need my beauty sleep." Bitch, you need to hibernate.
7
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
Texts that piss me off:

1. Yeah

2. Oh

3. Yup

4. Lol

5. Haha

6. K

7. Nope

8. Chillin

9. Naw

10. Send me a pic
5
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
"Boy Bye" = Your stupidity has resulted in my irritation with you therefore I'm dismissing you from my presence.
2
Add a comment...
Have her in circles
781 people
hassan aljumhi's profile photo
george mycock's profile photo
LOVEIN JONES's profile photo
SUCI LAWATI's profile photo
kanaga raj's profile photo
Habonimana Didier's profile photo
Bob Bobanovich's profile photo
J.R.SX3 Sur's profile photo
jeremy birdwell's profile photo

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
8
2
Markeetia Williams's profile photoSheldon Phillips's profile photosamantha thompson's profile photo
 
That's true
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
 
Oyasumi minna-san~
Today was a long day.
Need some sleep. Haven't been getting enough lately.

Heh, +Rikushi Mifuzu. You seem to like the cute stuff too. Thought you'd liek dis.
4
Gabe Prince's profile photo
 
ikr i feel u :)
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
 
I don't play "Hard To Get", I play "Never Gonna Happen" !!
4
Vermarion Basley's profile photoJayy Cruz's profile photo
2 comments
 
Lol 
Add a comment...

keaira moore (luvs you)

Shared publicly  - 
6
2
mia williams's profile photoMichal Dehetre's profile photo
Add a comment...
People
Have her in circles
781 people
hassan aljumhi's profile photo
george mycock's profile photo
LOVEIN JONES's profile photo
SUCI LAWATI's profile photo
kanaga raj's profile photo
Habonimana Didier's profile photo
Bob Bobanovich's profile photo
J.R.SX3 Sur's profile photo
jeremy birdwell's profile photo
Work
Occupation
i play piano and sing
Employment
  • cashier
    forever21, present
Basic Information
Gender
Female
Other names
tyenisha
Story
Tagline
if you are not here during my troubles then i dont expect u to be here during my success
Introduction
I'm cool until u piss me off.... But other Thn tht I love life parties and sports
Bragging rights
i'm on the basketball team and soccer
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
miami
Previously
jacksonville
Links
Contributor to