Profile cover photo
Profile photo
Keyme Keymoo
491 followers
491 followers
About
Posts

Post has attachment
Nasi ayam
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Petang tadi ada pasar malam, dan KK seorang yang pantang kalau sebut pasar malam, sebab mesti wajib pergi, haha Nak cari royak ayam, tapi pusing pusing tak jumpa, sikit lagi nak merajuk, tapi KK belilah nasi ayam nak p...
Nasi ayam
Nasi ayam
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Jemputan walimah
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Sekarang memang musim kan orang kahwin kahwin ni, lagipun hujung minggu pasti ada majlis nasi minyak Kali ni salah satu kawan kerja masa KK kerja kat kedai kek dulu akan menamatkan zaman bujangnya, KK pula yang terlebi...
Jemputan walimah
Jemputan walimah
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Skrub
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, KK ni baru nak berjinak-jinak dengan penjagaan kulit muka yang lengkap, ni semua gara-gara perkara tular kat facebook Sampai beli skrub st ives yang jenis aprikot tu kat Guardian, untuk skrub muka buang kulit-kulit mat...
Skrub
Skrub
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Rehat
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Harini KK cuti, nak kata sampai tak bangun tu tak adalah, cumanya berasa juga lah kaki ni, tapi bangun awal walaupun program semalam habis pukul 4.30 pagi Tapi KK tetap bangun awal, entahlah kenapa, mungkin tua tua ni ...
Rehat
Rehat
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Santuni Gelandangan : Alhamdulilah !
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Alhamdulillah, syukur kepada Allah, program bersama gelandangan berjalan dengan lancar dan baik sekali Disaat kita diulit mimpi indah di katil empuk, masih ada lagi insan yang tidur beralas kotak dan kesejukan, sebak t...
Santuni Gelandangan : Alhamdulilah !
Santuni Gelandangan : Alhamdulilah !
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Siap !
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, KK baru lepas siap ni, kejap lagi terus nak ke Stadium Darul Makmur sebab tempat berkumpul disitu Berkumpul jam 12.30 malam, tapi KK dah keluar awal sebabnya nak singgah beli burger kejap, isi perut dulu sebelum misi n...
Siap !
Siap !
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Mee kari
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Kalau nak makan mee kari ni kita kena ikut mood sikit, sebab kalau tak rasa nak makan, memang tak jadi sedap, haha Tapi harini KK memang rasa nak makan mee kari, jadi singgah beli mee kari kat kedai calong yang selalu ...
Mee kari
Mee kari
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Selamat pagi
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Jaranglah KK nak membebel pagi pagi macam ni kan, kalau tidak petang nak ke malam baru timbul satu, tapi kadang-kadang ada tak timbul timbul juga, haha KK kerja syif pagi, jadinya KK akan balik petang, lagipun KK tak s...
Selamat pagi
Selamat pagi
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Santap
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Dapat juga makan ayam masak kunyit versi makcik Izzah ni, dah lama sangat dah nak merasa air tangan Izzah Masa rehat tadi, Izzah ada masak, jadi makanlah ramai ramai kat rumah, KK tumpang makan saja, masak nya tidak Se...
Santap
Santap
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
**
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,
Spice of My Life
Spice of My Life
keymekeymoo.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded