Profile cover photo
Profile photo
Keyme Keymoo
479 followers
479 followers
About
Keyme Keymoo's posts

Post has attachment
Lunas bil telefon
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Bulan ni kelewatan sedikit lunas bil telefon, sebab ada hutang yang perlu didahulukan, nasiblah bil ni boleh bayar sebelum 26/7 Kumpul duit dulu dari awal bulan, barulah cukup nak bayar, alhamdulillah selesai satu lagi...

Post has attachment
Cubaan cabut gigi
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, KK sebenarnya nak cabut gigi, dulu KK pernah buat rawatan akar, tapi sempat buat sekali saja, tempoh rawatan ke dua tu agak jauh, sampai ke sebulan lamanya Sampainya KK kena bertukar kerja ke cawangan lain, jadi berkub...

Post has attachment
Salam Jumaat (Al-Fatihah)
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Alhamdulillah, syukur ke hadrat illahi, masih lagi bernafas di dunia, masih lagi dikurniakan kesihatan yang baik dan masih boleh bekerja seperti sediakala, amin Pagi tadi KK dikejutkan dengan satu berita yang tak disan...

Post has attachment
Ayam masak paprik !
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Harini KK masak dua lauk paling mudah dan paling senang, boleh kata campak-campak siap, haha,bukan susah Lauk pertama ayam masak paprik, dan yang kedua sayur kacang panjang, haha, lauk paling senang di alam semesta, he...

Post has attachment
Sardin
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Harini KK masak sardin saja, zaman-zaman sekarang ni, kenalah pandai-pandai berjimat kan, kena kurangkan kuasa membeli, hahaha, ikat perut sikit Lagipun dah lama tak masak sardin ni, nak masak pun mudah kan, tumis pun ...

Post has attachment
Roti telur + Tea
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Harini kita makan diluar untuk makan malam, saja tukar angin bayu darat sikit, haha, bukan selalu kan, KK macam biasa, pesan roti telur, bukan satu tapi dua, haha, nak kata lapar sangat tak juga, tapi kalau satu tak cu...

Post has attachment
Salted Caramel Sundae
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Kalau di iklan tu, tiap minit ada, kat tv, kat facebook, mana-mana ada saja iklan aiskrim sundae ni, saja buat hati tak keruan KK pun cubalah beli, sebab rasa macam nak cuba, biasanya KK akan beli perisa coklat saja, k...

Post has attachment
Pertama kali : Mee Tarik Warisan Asli !
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Al-kisah beberapa minggu lepas, KK ada mencuba makan di Mee Tarik Warisan Asli di Teluk Chempedak, Kuantan Pahang Lepas saja balik dari majlis kawan tu, terus berjalan dengan baju-baju tak bertukar, haha, mekap habis c...

Post has attachment
Lempeng + Sambal bilis
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Untuk menu pagi ni KK masak lempeng kosong, sesekali untuk sarapan tak adalah kita makan nasi terus, haha, saja untuk kelainan sedikit, bukan selalu Tapi tak adalah makan lempeng semata-mata, jadi KK buat pula sambal i...

Post has attachment
Walimatul urus Farah & Megat !
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, Nak campak balik kisah perkahwinan dua sejoli sahabat baik KK, dari dalam perut berkawan merangkap jiran sebelah rumah Nawaitu Cinta Farah dan Megat telah berlangsung pada 7/7/17 (Jumaat) dan hari persandingnya pada 8/...
Wait while more posts are being loaded