Profile

Cover photo
Mazlia abu jamil
Attended Universiti Utara Malaysia
38 followers
AboutPosts

Stream

Mazlia abu jamil changed her profile photo.

Shared publicly  - 
 
my baby & my hubby..luv u so mucH´╗┐
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Hari ni umur Rizqi dah masuk 10 bulan 1 minggu 4 hari..bulan depan dah nak masuk 1 tahun dah..sekejap jer kan? memang tak sabar sangat tengok anak ibu besar & sihat seperti baby lain..cukup lah, r...
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Hari ni umur Rizqi dah masuk 10 bulan 1 minggu 4 hari..bulan depan dah nak masuk 1 tahun dah..sekejap jer kan? memang tak sabar sangat tengok anak ibu besar & sihat seperti baby lain..cukup lah, r...
1
Have her in circles
38 people
abdullah al-hadi hj muhamed's profile photo
Muhamad Syafiee's profile photo
mus polini's profile photo
Rasid eTiQA Takaful's profile photo
george zhao's profile photo
falling angel's profile photo
Mohd Shahrul's profile photo
Shiyda Aqma's profile photo
Tshiung Han See's profile photo

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Teringat lagi zaman kecil-kecil dulu, balik niaga pasar tani mak terus masuk dapur masak walaupun penat. Bak memang tak makan kat kedai la. kalau malam memang kami sekeluarga utamakan makan sama-sama....
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Lately badan saya rasa amat penat & setiap hari mesti teringin nak makan roti canai...setiap malam memang my hubby kena beli roti canai. encik suami mula syak yang bukan-bukan la mengenai kepelika...
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Hari ni umur Rizqi dah masuk 10 bulan 1 minggu 4 hari..bulan depan dah nak masuk 1 tahun dah..sekejap jer kan? memang tak sabar sangat tengok anak ibu besar & sihat seperti baby lain..cukup lah, r...
1
People
Have her in circles
38 people
abdullah al-hadi hj muhamed's profile photo
Muhamad Syafiee's profile photo
mus polini's profile photo
Rasid eTiQA Takaful's profile photo
george zhao's profile photo
falling angel's profile photo
Mohd Shahrul's profile photo
Shiyda Aqma's profile photo
Tshiung Han See's profile photo
Basic Information
Gender
Female
Education
  • Universiti Utara Malaysia
Links