Profile

Cover photo
Mazlia abu jamil
Attended Universiti Utara Malaysia
39 followers
AboutPosts

Stream

Mazlia abu jamil changed her profile photo.

Shared publicly  - 
 
my baby & my hubby..luv u so mucH´╗┐
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Hari ni umur Rizqi dah masuk 10 bulan 1 minggu 4 hari..bulan depan dah nak masuk 1 tahun dah..sekejap jer kan? memang tak sabar sangat tengok anak ibu besar & sihat seperti baby lain..cukup lah, r...
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Hari ni umur Rizqi dah masuk 10 bulan 1 minggu 4 hari..bulan depan dah nak masuk 1 tahun dah..sekejap jer kan? memang tak sabar sangat tengok anak ibu besar & sihat seperti baby lain..cukup lah, r...
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Teringat lagi zaman kecil-kecil dulu, balik niaga pasar tani mak terus masuk dapur masak walaupun penat. Bak memang tak makan kat kedai la. kalau malam memang kami sekeluarga utamakan makan sama-sama....
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Lately badan saya rasa amat penat & setiap hari mesti teringin nak makan roti canai...setiap malam memang my hubby kena beli roti canai. encik suami mula syak yang bukan-bukan la mengenai kepelika...
1

Mazlia abu jamil

Shared publicly  - 
 
Hari ni umur Rizqi dah masuk 10 bulan 1 minggu 4 hari..bulan depan dah nak masuk 1 tahun dah..sekejap jer kan? memang tak sabar sangat tengok anak ibu besar & sihat seperti baby lain..cukup lah, r...
1
Education
  • Universiti Utara Malaysia
Links
Basic Information
Gender
Female