Profile cover photo
Profile photo
Mohammad Ali
328 followers
328 followers
About
Posts

Post has attachment
Manusia Dan Egonya - Cerita Pendek Buat Renungan
Emy, seorang wanita berkerjaya berumur 25tahun pergi ke sebuah pasar untuk membeli telur. Mendekati seorang pakcik tua yang menjual telur, Emy bertanya "Berapa harga telur ni sebiji, pakcik?" "30sen sebiji, nak" jawab si pakcik tua sambil membetulkan postur...
Add a comment...

Post has attachment
Renew Insuran Dan Roadtax Kereta Dari Rumah
Saya ni pemalas! Hahaha! Hinggakan urusan penting seperti memperbaharui insuran dan roadtax kereta pun saya bertangguh dan akhirnya terlupa. Roadtax kereta pun dah mati, nak keluar risau jugak nanti kena tahan dengan polis jadi terus pergi ke Internet menca...
Add a comment...

Post has attachment
Renew Insuran Dan Roadtax Kereta Dari Rumah
Saya ni pemalas! Hahaha! Hinggakan urusan penting seperti memperbaharui insuran dan roadtax kereta pun saya bertangguh dan akhirnya terlupa. Roadtax kereta pun dah mati, nak keluar risau jugak nanti kena tahan dengan polis jadi terus pergi ke Internet menca...
Add a comment...

Post has attachment
Individu Paling Malang Dan Juga Yang Paling Bertuah - FRANO SELAK
Pada tahun 1962, seorang lelaki yang bernama Frano Selak sedang dalam perjalanan menaiki keretapi apabila ianya tersasar daripada landasan dan terbabas ke sebuah sungai yang diliputi ais. 17 orang mati kecuali Frano. Dia cuma mengalami patah tangan, dan hyp...
Add a comment...

Post has attachment
Apakah Ciri Manusia Yang Tidak Akan Berjaya Dalam Kehidupan?
Banyak cendiakawan telahpun menyumbangkan maklumat yang berguna berkenaan dengan persoalan ini justeru saya ingin memperjelaskannya dengan kaedah yang sedikit berbeza. Jenis Orang Yang Gagal Dalam Kehidupan? Pada suatu masa dahulu ada seorang tukang besi ya...
Add a comment...

Post has attachment
Cara Memadam Akaun Facebook Secara Kekal
Anda sudah bosan dengan Facebook dan ingin menghapuskan akaun Facebook anda secara kekal? Disini saya kongsikan dengan anda langkah yang perlu anda ambil. Tetapi sebelum anda memadam kesemuanya, tentu ada gambar atau video atau apa saja bentuk media/dokumen...
Add a comment...

Post has attachment
Cara Menghapuskan Lipas Dalam Kereta
Bayangkan tengah-tengah memandu tu ada benda merayap di kaki anda, tak pun dia tiba-tiba terbang melintas dan tersentuh leher anda.... Masalah lipas dalam kereta ini adalah perkara biasa, kereta mewah mana dan bersih mana pun jangan disangka tidak ada lipas...
Add a comment...

Post has attachment
Domain Murah - Penting Untuk Blogger/Webmaster Malaysia
Jika anda bercadang untuk membina laman web atau blog untuk kegunaan syarikat ataupun kegunaan peribadi, ada beberapa perkara yang perlu anda lakukan terlebih dahulu. Salah satu langkah pertama yang perlu anda ambil ialah dengan mendaftar domain names . Dom...
Add a comment...

Post has attachment
Kebaikan Membungkus Bagasi Di Lapangan Terbang
Perkhidmatan membalut atau membungkus bagasi anda di lapangan terbang telah pun diperkenalkan sejak sekian lama. Servis ini bukanlah semata-mata diatas dasar keuntungan berniaga sahaja tetapi ianya juga diperkenalkan kerana kes-kes kehilangan barangan perib...
Add a comment...

Post has attachment
Cuba ambik ujian mata ni tengok kadar penglihatan korang sama dengan orang yang umur berapa :D
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded