Profile cover photo
Profile photo
faizah muhammad
112 followers
112 followers
About
faizah's posts

Post has attachment
Segmen First Annivessary Blog Asha Lya
Assalamualaikum.. Jom join GA lagi..haha..ntah knape rajin benau plak minggu ni..sebab minggu ni selalu hujan kot..huh! tak bormotif langsung! Saya suka skodeng blog cik adik manis ni..dia di sabah bha..seronok nak tau cerita orang jauh ni..over the sea! Se...

Post has attachment
faizah muhammad commented on a post on Blogger.
cepat isi dan hantar..hihi. kenapa kena penalti tu?haish!

Post has attachment

Post has attachment
faizah muhammad commented on a post on Blogger.
takziah atas kehilangan. moga segala amalannya diterima Allah SWT. Hanya Dia Yang Maha Mengetahui. Jangan sedih2 ye. Be strong utk org keliling kita :)

Post has shared content
tahniah :)
Menang Mini Powerbank Dari Zamani Abe!!
Assalamualaikum Selamat petang silent readers.. GA yang lepas kat SINI Senangnya dalam hati..Hati sedang menari-nari keriangan haha.. ZH nak cerita sikit ni, hari tu ZH ada join GA dari  Zamani  Tapi tak sangka pulak rezeki tersenarai dalam 9 peserta dari  ...

Post has attachment
faizah muhammad commented on a post on Blogger.
+cik puhan suami sendiri xpe le..hihi

Post has attachment
faizah muhammad commented on a post on Blogger.
gigih bella mengarang surat resign..hihi..all the best ye :)

Post has attachment
faizah muhammad commented on a post on Blogger.
betullah lah tu..satu elakkan fitnah, satu lagi sebab keselamatan. tapi saya slalu elakkan cakap 'suami tiada di rumah' sebaliknya cakap 'suami ada tapi tidur..datang lain kali' :D atas sebab keselamatan juga tu..

Salam singgah :)

Post has shared content
Nak lipat jugak ye +Nadratul Syazwana..hihi

Post has attachment
faizah muhammad commented on a post on Blogger.
+Nur A.Z org bujang kan ;)
Wait while more posts are being loaded