Profile cover photo
Profile photo
sitiainoramirah abd.tahir
40 followers -
mood bertukar menjadi mood FINAL EXAM. chill la
mood bertukar menjadi mood FINAL EXAM. chill la

40 followers
About
sitiainoramirah's posts

Post has attachment
RAMADHAN Datang...
ASSALAMUAIKUM semua.... SALAM RAMADHAN... hihi maap le kalau ada salah silap semua tu ye.. Agak busy jugak la sebab da naik sem kn.. bese la tu.. Alhamdulillah minggu yg petame Ramadhan ni puase masih penuh lagi.. kalau boleh nak pose penuhh.. nak jugak dap...

Post has attachment
Resepi KEK COKLAT KUKUS...
Assalamualaikum... Huhu hye sekejap je dah hari sabtu, lepas tu teringin pulok nak makan kek coklat. yummy,,,, dap nye,, alang2 da terlanjur bg tau ni.. nak la jgak share mcm mne nk buat kek tu.. ahaks padahal aku pon hari ni baru je tau mcm mne nk buat kek...

Post has attachment
it's me
Photo

Post has attachment
I LUV HOKI

Post has attachment
kenangan terindah

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded