Profile cover photo
Profile photo
Maestro Amad
66 followers
66 followers
About
Maestro Amad's posts

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
TIPS : Cara Mencapai Kebahagiaan Rumah Tangga
Assalamualaikum. Betul orang cakap, pasangan yang baru mendirikan rumahtangga memerlukan masa untuk menyesuaikan diri. Bergantung kepada masing-masing, ada 1 bulan pun dah ok, ada juga yang dekat 1 tahun lamanya. Alhamdulillah dah dekat 4 bulan aku berkahwi...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
PERCUMA : Kucing Untuk Diberikan Kepada Sesiapa Berminat
29 Februari -
Hari LOMPAT seBUMI! Sempena
hari yang bertuah dan datangnya setiap empat tahun sekali je ni, aku nak bercerita sikit
mengenai perjalanan hidupku baru-baru ini. HAHA. LAMA TAK
UPDATE BLOG Ada sedikit
kemalasan disebabkan banyak perkara. Pertama...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
HUJAN: Aku Skandal (Lagu Hancur Love)
Semua orang pasti ada satu kenangan lampau yang tak boleh dilupakan.
Sama ada perkara baik, buruk, kecewa mahupun gembira. Bagi aku, antara nostalgia
yang paling aku tak boleh lupakan ialah waktu bersama EX dahulu. HAHA. Kebetulan
pula waktu “break-up” tu a...
Wait while more posts are being loaded