Profile cover photo
Profile photo
Wani Sukarno
193 followers
193 followers
About
Posts

Post has attachment
KERIAN VALLEY GARDEN
ASSALAMUALAIKUM salam semua... tak lama dah negara kita ni nak sambut merdeka. tajuk entri pasal merdeka pun tak ada lagi :D.. asyik dok entri tertangguh kan,, tapi  gambar entri kali ini tertangguh sejak tahun lepas hii.. nak buat review sikit tempat ni.. ...

Post has attachment

Post has attachment
AKHIRNYA DAH ADA ADMIN KE 2
ASSALAMUALAIKUM.. salam good day everyone... short entry for today lah ok.. if you notice at the right sidebar in my blog, I dont think you are familiar with this name.hii .. actually, I have been contemplating to appoint second admin for my blog. this time...

Post has attachment

Post has attachment
BARANG SGSHOP DAH SAMPAI
ASSALAMUALAIKUM... salam semua dan salam sabtu banyak hari jugak, wani menyepi kat blog ni..apa khabar semua sihat ke?  gambar ni pun dah lama dalam draft, nak mengarang yang entri ni la dulu.. dah lama dah barang sgshop ni sampai, baru nak buat entri huu.....

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
SAMBAL UDANG SAIZ XXL
ASSALAMUALAIKUM Salam semua  Hari ini dah penghujung bulan Julai, esok dah masuk bulan Ogos, bulan  yang dinantikan.. sebab bulan merdeka kan.. syukur alhamdulillah, masih bernafas, masih boleh blogwalking, masih tangan ni ada kudrat untuk jari - jemari ini...

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded