Cristina Crusat

Sortida al Castell de Púbol
coetsipirates.blogspot.com

Després de la grata de sorpresa de Nantes vam seguir amb la visita a la ciutat, veient convenientment tot el que feia referència a Jules Verne. Sabíem que hi havia una mena de màquines que havíem pogut començar a veure la nit abans, però es clar, tot ja…
Viatge per França 5è dia (Nantes-
viatjarquanelsnensshanfetgrans.wordpress.com

Ens vam llevar en aquell hotelet i vam començar la ruta cap al nou destí, Rochefort. Hi ha diverses ciutats franceses que es diuen Rochefort i aquesta n’és una, concretament Rochefort sur Mer. Allà hi vam passejar una mica, hi vam veure un vaixell,…
Viatge per França 4t dia (Rochefort, La Rochelle i Nantes)
viatjarquanelsnensshanfetgrans.wordpress.com

I el 3r dia marxem de bon matí de Bordeaux cap a la zona de l’atlàntic. Marxem aviat perquè sabem que és una zona molt turística i tot i que fa un dia plujós i núvol creiem que hi haurà gent. A la zona de la Duna de Pyla hi ha un gran aparcament, de…

Segon dia de vancances i moltes ganes de veure coses. Ahir vam veure Tolouse. Això sí sense veure res en concret, però sí que hi vam fer un passeig molt agradable. Avui toca La cité de l’espace, un parc temàtic dedicat a l’espai, ja que Tolouse és…

Aquest any, els nens ja són grans i deixem que participin a la tria de les vacances. La premisa ja la tenen clara, “bueno, bonito y barato”. És a dir fent miracles… amb consens i posant-nos els  quatre d’acord, pensem en França. Així els tenim a tots dos…
Viatge per França 1r dia (Carcassone-Toulouse)