Profile cover photo
Profile photo
Faiz Shamsudin
130 followers -
Assalamualaikum..ANTARA AKU, DIA DAN KAMU sekadar ruang untuk merunung kehidupan kita sehari-harian..mutiara kata yang dicoret disini bukan hak ekslusif penulis..sesiapa berhak untuk meluahkan pandangan disini..ukhuwah fillah abadan abadan..
Assalamualaikum..ANTARA AKU, DIA DAN KAMU sekadar ruang untuk merunung kehidupan kita sehari-harian..mutiara kata yang dicoret disini bukan hak ekslusif penulis..sesiapa berhak untuk meluahkan pandangan disini..ukhuwah fillah abadan abadan..

130 followers
About
Posts

Post has attachment
Makan untuk kehidupan
Makan tido Makan tido Makan tido Tang mananya rezeki nak masuk. Tunggu jatuh dari langit?  Ayuh, bangun bangkit cari rezeki. Kamu hidup untuk makan atau makan untuk kehidupan.
Add a comment...

Post has attachment
Nampak sama tapi jauhDuit
Mat baru pulang berurusan dengan bank 2 hari ini. Beliau berjumpa dengan kawannya Sat. Terjadilah kisah. Mat : Wei, ak baru balik bank tukar duit raya. Sementara tunggu turn, borak2 jap dengan pegawai bank. Syok plak dengar cerita produk2 baru diorang ni. T...
Add a comment...

Post has attachment
Menarilah Dengan K'Rogers Butter Cookies
Biskut ada lagi bang? Flavor pe lagi ada? 100% butter cookies kan? Yang ni sekali makan boleh lajak satu bekas kan? . Ya. Betul tu semua tu. Stok ada 18 tin sahaja lagi. Flavor cukup lagi 4. Blueberry, rasberry, chocolate dan cornflakes. . Awak ambil 4 tin ...
Add a comment...

Post has attachment
Lelaki Tua Berkain Pelikat
Cerita ini asalnya dikongsikan oleh seorang pengguna Facebook, Dato’  Roslan Ab Hamid . Dan ia mendapat perhatian ramai dengan menerima jumlah like dan komen yang tinggi. Cerita ini memberi inspirasi kepada orang ramai bagaimana mahu hidup dengan lebih berm...
Add a comment...

Post has attachment
YSLM : MLM atau Skim Cepat Kaya
Ya salam. (Bc : YSLM) Ada apa dengan bisnes ni. MLM atau skim cepat kaya. Atau gabungan kedua - duanya. Ayat bakal lelaki terkaya di dunia memang menyengat marketingnya. Siap dengan iklan di billboard gergasi. Lebuhraya PLUS KL-Ipoh sahaja  ada 3 buah semua...
Add a comment...

Post has attachment
Belasungkawa Cikgu
1982-2014 (32 tahun) Rosli bin Mohd Noh Sungguh Allah lebih menyayangimu guruku.  Syukran atas 8 tahun bakti cikgu kepada saya dan rakan2 lain. Segala ilmu dan denda pernah kami terima menjadi bukti siapa kami hari ini. Moga pahala cikgu berterusan walau ci...
Add a comment...

Post has attachment
K'Roger's Butter Cookies
------------- Serius!.. Memang Sedap  ------------- Ye ke?  BETUL! Sebab yang dah rasa kata SEDAAAPPP SANGAT!  Ada yang habiskan satu tin dalam 20 minit je sebab SEDAAAPPP SANGAT! Tahun lepas jadi cookies raya yang dicari ramai sebab SEDAAPPP SANGAT! Tak pe...
Add a comment...

Post has attachment
Ramadhan Datang Lagi
AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN ========== Alhamdulillah, melangkah jua diri ini ke bulan ramadhan yang dirindui dan dinanti nanti saban tahun. Bulan yang penuh keberkatan dan rahmat bagi sekalian manusia. Bulan yang datangnya dirayakan sepenuh hati dan ditangi...
Add a comment...

Post has attachment
Andai Diri Ini Diuji.
Ujian medan tarbiyah diri. Hari ini mendapat dua khabar berita yang kurang senang duduk dibuatnya, Pertama, mendapat perkhabaran tentang guru saya Cg.  Rosli Md Noh  yang kini dalam keadaan kritikal dan tidak sedarkan diri di Hosp. Tunku Jaafar, Seremban. S...
Add a comment...

Post has attachment
DVD 4SIFU
Alhamdulillah pada 10 Mei yang lepas telah berlangsung Konvensyen Usahawan Muda Selatan 2014 yang berjaya membawa 4 pakar dalam pemasaran internet iaitu . ✔ Najib Asaddok - Pakar Pemasaran Affiliate & Emel Marketing. ✔ Jamal Sifufbads - Pak ar Fesbuk Ads. ✔...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded