Profile cover photo
Profile photo
Liniey Nor
664 followers -
Love what you learn
Love what you learn

664 followers
About
Liniey's posts

Post has attachment

Post has attachment
Aku Nak Balik !
Assalamualaikum. Nak balik Kelantan ! Itulah yang aku rasa sekarang. Bukan tak seronok duduk di Puncak Perdana ni tapi memandangkan banyak kerja-kerja yang perlu dibuat, aku sangat stres ! Ya tahu..mana ada belajar yang tak susah kan.. Tapi aku nak sangat b...

Bila boleh kembali ke dunia blogging ?

Post has attachment

Post has attachment

Assalamualaikum.

Rindu dengan dunia blog balik bila belajar subjek Interactive Multimedia..haha

Woottt2..buat apa tuuu??

Post has attachment

Post has attachment
Bila Terasa Rindu
Assalamualaikum ! Bila Terasa Rindu | Tiba-tiba terngiang bait-bait lirik lagu Bila Terasa Rindu nyanyian si Dafi tu.. Dah kenapa pulak rasa rindu-rindu ni? Rindu pada siapa? hehe Sebenarnya sebenarnya sebenarnya liniey rindu kat blog ni haaa .. lama gila l...

Post has attachment
Student Writing Yang Malas Menulis| Mimpi apalah aku ni tiba-tiba menulis balik.. Ish sedang kebosanan kot. Gitulah aku, menulis ikut mood.
Wait while more posts are being loaded