Profile

Cover photo
Rebekah Henderson
Attends Miyamura High School
Lives in Gallup
23 followers|1,774 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Rebekah Henderson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Nice tunes!! (>^.^)> \(^.^)/ /(^.^)\ <(^.^<) 
4
Add a comment...

Rebekah Henderson changed her profile photo.

Shared publicly  - 
 
I love playing the viola but they didnt have any viola players so yup here it is... I like to play challenging songs like Euruka for orchestra... =)
1
Add a comment...

Rebekah Henderson

Shared publicly  - 
 
Just having No fun on summer break.... I cant wait till i get to me grams house.... Well i drawled two pictures while being bored... Ha =P
1
Add a comment...

Rebekah Henderson

Shared publicly  - 
 
Yeah school i so over!!! I pasted my finals!!! Sophomore Year here i come!! =P Cant wait till school is so over!! Just got done making my brother a birthday card!! Finding a job now... Wish me luck!!
1
Robyn Greene's profile photo
 
Good luck!
Add a comment...

Rebekah Henderson changed her profile photo.

Shared publicly  - 
 
Ha finally changed my Pic!! Does it look good?? Yup that me!! =)
1
Add a comment...
Have her in circles
23 people
rawwrr kitty's profile photo
Grant McDonald's profile photo
Robyn Greene's profile photo
Hunny Zunie's profile photo
Holly Charley's profile photo
Kyndra White's profile photo
Jimena Rivas's profile photo
Akisha Lee's profile photo

Rebekah Henderson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Love this song!!! :)

1
Rebekah Henderson's profile photoAmariah Henderson's profile photo
2 comments
 
What... I love it.. :)
Add a comment...

Rebekah Henderson

Shared publicly  - 
 
Damn! I am soo tired!! i have like AP world History and Honors Geometry. I really hate it when I cant get along with my family
1
Amariah Henderson's profile photo
 
Hi waz up
Add a comment...

Rebekah Henderson

Shared publicly  - 
 
Damn i am so bored!! I can't wait till summer is over... Anyway i am having friend drama. How is life???
1
Add a comment...

Rebekah Henderson

Shared publicly  - 
 
OMG!! Snow white and the Huntsmen is out!! well in my time... But i soo wanna see it!! any one see it?? Is i good??
1
Add a comment...

Rebekah Henderson

Shared publicly  - 
 
I can't believe i am going to honors!!! I am so happy!! Yeah.... Has anyone read Full Moon Joker?? if not then look it up! I recommend it to anyone who likes romance.
1
Add a comment...
People
Have her in circles
23 people
rawwrr kitty's profile photo
Grant McDonald's profile photo
Robyn Greene's profile photo
Hunny Zunie's profile photo
Holly Charley's profile photo
Kyndra White's profile photo
Jimena Rivas's profile photo
Akisha Lee's profile photo
Education
  • Miyamura High School
    present
Basic Information
Gender
Female
Looking for
Friends
Birthday
December 7
Relationship
In a relationship
Other names
Beccanator, Backers, Beka-Bear
Story
Introduction
I love to read. I also love to hang out with my buddys!!! My gramdmas house is my favorite place to be. =D
My favorite thing to do is hang out at the mall!! Watching movies are my #1 favorite. I like mystery, romance, thrilling books to read.
I love drawing anime characters and i am an anime freak!
Anime and manga are my favorite!! <3
Bragging rights
I play the viola!!!
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Gallup
Previously
Albuquerque - Phoenix
Links