Profile cover photo
Profile photo
Lily Yussof
About
Lily Yussof's posts

Post has attachment
Car Snow Wash baru dibuka..
As salam guys... Terbaru nih husband buka biznes Car Snow Wash di area Port Dickson..baru nk mulakan perniagaan..alhamdulillah melangkah setapak..harap2 bisnes nih bawa tuah pd kami sekeluarga...kepada yg ke Port Dickson nk mandi manda kat PD tuh, meh ler s...

Post has attachment
Cabaran baru..
As salam semua.... Lama aku tk update blog nih kannn...hari nih dah 1 Apr 2016...bkn ape, bz nk update..hikhikhik...bz mana dgn keje, pastu bz ngan kelas diet online...entry yg lepas, tahun lepas sy update pasal 100 hari cabaran kurus dan sihat kannn...alha...

Post has attachment
100 Hari Cabaran Kurus dan Sihat..
As salam  Lama jugak tk update blog..tk sempat laaa..byk keje nk kejar ujung2 tahun nih...korg pe kabo..sihat la kannnn....hari nih sy nk kongsi satu pengalaman yg best buat anda sume....hikhikhik...korg mesti nk tahu kannn...cer tgk gmbo kat bwh nih...   h...

Post has attachment
Jerebu ohhh Jerebu...
As salam... ermmm...makin menjadi2 pulak jerebu melanda Malaysia nih...dah baper kali sekolah tutup di sbbkan jerebu nih...smpai ke hari nih, ank2 tk sekolah sbb IPU jerebu makin meningkat...dah la esok sekolah ade periksa...kene tangguh la gamaknya klu mas...

Post has attachment
Kembali menulis dan mengarut...
As Salam... Dah lama jugak ekk meninggalkan alam blogging...wakakak...poyos jer kannn...bz nk menulis...dah hampir 4 bulan....mcm2 perkara yg jadi...terlebih dahulu aku bersyukur sbb kehidupan aku semakin hari semkin baik..Allah limpahkan segala rezeki terh...

Post has attachment
Lirik lagu KUN ANTA
Lirik Lagu Kun Anta - Humood AlKhudher Liujarihim, qoldat tu zohiru ma fihim Pabadautu shakhson a-khar, kai atafa-khar, Wa zonan tu ana, anni bizalika huztu ghina, Fawajad tu anni kha-sir, fatilka mazohir, La la, La nahtajul ma-la, Kai nazdada jama-la, Jauh...

Post has attachment
Ramadan hampir menjelang...
Asalamualaikum....tinggal beberapa hari je lagi kita akan berpuasa..cepat masa berlalu...pejam celik pejam celik dah nk puasa dahhhhh....alhamdulillah diberi kesempatan menjalani ibadah puasa tahun nih...In sha Allah akan menjalani ibadah puasa tahun nih de...

Post has attachment
Cerita cuti sekolah...
Assalamualaikum... Hai kawan2 sume....korg sihat ker....aku ni dah bertambah2 sihat dahhhh....hikhikhik... Sekejap je kan masa berlalu..dah masuk bln 6...ni maknanya dah pertengahan tahun 2015....cepat masa berlalu.....tp bln 6 nih 3 benda yang aku tggu la....

Post has attachment
Berabuk blog dah lama tk menulis...
Assalamualaikum... Wahhhhh.....lama tk menulis di blog nih...ke'bz'an melanda setelah kene duduk penempatan sementara di aras 4 kat opis setelah bos sambung blajar...bln 8 balik semula ke aras 2...fuhhh...agak kepenatan..byk kejer yg harus dibereskan utk 6 ...

Post has attachment
Tersentap jap..
Assalamualaikum.. Dah lama tk menulis...tk menyempat bz sgt lepas dpt bos baru nih.... ni pun aku dh mengantuk, menulis jap laa...entry nih cuma luahan perasaan aku jer... Tersentap jap !!!!.. mmg aku sentap beb...aku dh dpt rasa 2-3 bulan lepas tapi aku wa...
Wait while more posts are being loaded