Profile

Cover photo
Abang Hensem
137 followers|1,271,124 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Wanita India
Cite gini. Aku ni sorang anak perantau. Belajar boleh dikatakan tinggi jugak le. Nama aku? Nama aku eeskk tak payah le aku kasi tau. Tapi panggil aku Mal sudah lah. Heheheh.. Cite bermula begini jeng. Nih cerita benar jangan korang ingat tipu plak.. K.. Sel...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Nikmatnya Isteri Rakan
Birokrasi pejabat kerajaan selalunya melelahkan namun dalam kelelahan dan sakit hati itu, ada juga peluang yang menarik.. Peluang yang sukar dilepaskan atau peluang meminta favour dan dibalas dengan favour. Satu petang Jumaat di Kem. Kesihatan Malaysia, Jal...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Kak Esah Yang Manis
Ingat Kak Esah, cewek ini masih muda. Usia sekitar 18th, sudah setahun lebih menikah dengan Bang Hamid(27th) dan menjadi jiran N, tinggal di rumah no 3. Masih belum mengandung lagi. Kak Esah kecil molek, tidak tinggi orangnya. Dalam 5' sahaja. Namun memilik...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Kak Shinta Polis Wanita
Salam sejahtera pembaca situs semua. Wadah ini memberi peluang kepada N untuk berkarya kisah-kisah sebenarnya yang ditelah dilalui dan dialaminya dalam usianya yang muda. Keterbukaan dan pendedahannya kepada dunia orang-orang dewasa membuatkan ia matang. Ma...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Datin Aminah
Yeahh.. Kalau boleh jadi kaya.. Mahu jadi kaya terus-terusan. Ya, tapi apakan daya.. Yang sederhana dan yang miskin sama sahaja.. Mesti melalui kehidupan ini mahu atau tidak mahu. Tiada pilihan. Namun sedemikian, ada waktunya N terbahagia kerana dapat menum...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Panjut dalam Reen
Masa aku kerja kat satu CC ada sorang budak pempuan nama dia Reen selalu datang CC aku. Bodinya agak mantap dan menggiurkan. Wajahnya juga cun gila. Dia ni manja2, selalu duduk2 dekat aku pastu kekadang duduk atas riba aku menyebabkan aku konekku ketegangan...
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have them in circles
137 people
kratos kratos's profile photo
bro acap's profile photo
Ahamad Ismail's profile photo
Zafi Jyoung's profile photo
Adikmu Selamanya's profile photo
Mancodek manina's profile photo
Farah Lydia's profile photo
Iqmal Ace's profile photo
Mohdridzuan Idris's profile photo

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Rakan Baruku Mira Dan Diana
Aku lebih dikenali oleh rakan-rakan dengan panggilan Zack. Usiaku kini mencecah 28 tahun, dengan ketinggian 170 cm dan berbadan tegap membuat ramai gadis-gadis di tempat kerja cuba untuk mendekatiku. Namun aku yang sering sibuk dengan tugasan di pejabat mem...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Adventure N
Kedai Ah Leong yang letaknya di depan pagar luar berek kami, adalah tempat yang selalu kukunjungi. Tauke Tionghua itu sudah lama berniaga di situ. Kedai inilah tempat para isteri dan anggota-anggota polis membeli barangan makan kering masing-masing setiap h...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Jiranku Yang Gersang
Salam kepada pembaca semua.. Panggil saja aku N. Usiaku 12 tahun dalam darjah 6 sekolah rendah. Tubuhku besar dan atletis, segak dengan rambut disikat kemas, sering tersenyum, jarang pakai seluar dalam dan penis agak panjang dan berurat bila tegang kira-kir...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Di Fuck Uncleku
Di negara ini kejadian sumbang mahram dan rogol menjadi-jadi. Dengan adanya kemajuan IT perkara atau kejadian seperti ini cepat sangat sampai ke pengetahuan umum. Orang Melayu merupakan kaum yang gemar melakukannya. Ini disebabkan kejadian seperti ini menda...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Makcik Bontot Besar
Satu hari aku pergi ke rumah makcikku dengan niat nak skodeng dia, aku pun naik slow2 ke atas rumah. Dadaku berderau bila sampai atas rumah, kelihatan sekujur tubuh makcikku sedang tidur di atas katil tepi bilik. Dia memakai baju t shirt fit putih menampakk...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Abang Hensem

Shared publicly  - 
 
Ina Student Multimedia Part 1
Ketika di kolej. Aku merupakan pelajar favourite student perempuan kerana aku hensem. Bukan membangga tetapi kenyataan. Aku telah jatuh hati dengan seorang gadis yang sungguh ayu. Memang aku benar-benar meminatinya. Bukan hanya kerana keayuannya, malah budi...
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
Have them in circles
137 people
kratos kratos's profile photo
bro acap's profile photo
Ahamad Ismail's profile photo
Zafi Jyoung's profile photo
Adikmu Selamanya's profile photo
Mancodek manina's profile photo
Farah Lydia's profile photo
Iqmal Ace's profile photo
Mohdridzuan Idris's profile photo