Profile

Cover photo
Pemburu JANDA
66 followers|330,385 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
Day 1...boleh jadi ke???
 ·  Translate
1
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
Emmm xleh tahan dah kena gi cari gak malam ni
 ·  Translate
1
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
Ok Shima, jom mcm ni
1
Shima Eima (Noty)'s profile photoPemburu JANDA's profile photo
2 comments
 
+Shima Eima haha jom2
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
Spenda aku, bra dia emmm sedap lazat nikmat puuuas
 ·  Translate
2
Shima Eima (Noty)'s profile photoPemburu JANDA's profile photo
4 comments
 
Ntah la x pna try pulak, tapi mesti haven lah, sambil main leh jilat emmmm jom2
 ·  Translate
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
Gilo apo...nak tngok orng main tapi nak percuma... Kencing pun kena bayar 2posen yeop!!! 
 ·  Translate
2
Aness Danish_Darwish's profile photoPemburu JANDA's profile photo
2 comments
 
Hahaha x payah.......gi beli dvd je lah tngok ek  :)
Add a comment...

Pemburu JANDA changed his profile photo.

Shared publicly  - 
4
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
Ima2 jom mlm ni, nyum2
1
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
Agak lama aku tak merasakan nya
Asyik sekali memerap lidah didalam nya
Ghairah sekali bila kau meminta minta
Geram sekali mencubit manja cuping nya
Puas sekali...bila ianya basah bersama nikmat tak terkata

 ·  Translate
4
1
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
My favorite dark purple
1
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
Sian scandal aku sorang ni...sabar la yang nnti aku datang memuaskanmu...
 ·  Translate
2
Add a comment...

Pemburu JANDA

Shared publicly  - 
 
VAPE ME BABEH...
1
Add a comment...
Collections Pemburu is following
Links
Story
Tagline
Nak Jilat Boleh?