Profile

Cover photo
Ai Rish
2 followers|275,265 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Ai Rish

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Situasi Zack tu sama dengan aku. Mak aku tak abes2 tanya aku bila nak dpat kerja kerajaan. Setiap kali aku balik kampung mesti tanya. Sampai aku malas nk balik dah.
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Anzalna paling cantik.
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

Shared publicly  - 
 
bosan
Sebenarnya aku ada masalah dalam hidup aku ni, ( macam ko
sorang ada masalah hahaha) . masalah aku ialah aku dah malas nak kerja dan tak
tau nak kerja apa. Bila tak ada kerja, meroyan pulak tak ada kerja dan sibuk
cari kerja. Hmm tu yang aku heran aku nak a...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

Shared publicly  - 
 
perangai2 housemate/roomate yang macam lahanat
Okey sepanjang aku hidup ni, dah empat kali jugaklah aku
menyewa rumah atau bilik. Tapi pengalaman yang sebenar-benarnya aku dapat dalam
menyewa bilik ni start masa aku kat jb sampailah aku dah kat kl sekarang.
Antaranya ialah… 1. Sejenis bergaduh ngan pakw...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
tolong jangan share video ni dan harap di delete. kami tak bangga pun dengan perbuatan pihak tak bertanggungjawab yg merakam video ini. 
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
satu pencapaian yang baik buat marsha
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have her in circles
2 people
Teropong Selebriti's profile photo
Prince Noob's profile photo

Ai Rish

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Merepek gila dunia baru yg ni. Cerita pasal seluar dlm la, guard yang annoying, atina yg kurang ajar...ntah ape..sian peminat dunia baru yg asal
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

Shared publicly  - 
 
Panduan bela kucing
11.      Tengok dulu rumah ko tu kat kawasan mana. Kawasan
rumah flat, rumah teres,rumah kondo, rumah kampong, rumah panjang?  Sesetengah kawasan perumahan tak bagi bela
kucing. Kena faham diorang tak bagi bukan sebab kejam tapi sebab pentingkan
keselesaan ...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Filem melayu seram yg betul2 seram and takut utk aku tengok. Tp tak femes mcm filem2 seram yg x berapa seram Sgt tu.
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
salam dari malaysia. lagunya enak didengar... cuma ingin tahu apa itu 'klepek klepek'?
 ·  Translate
1
Add a comment...

Ai Rish

Shared publicly  - 
 
perkara yang aku tak sangka terjadi dalam hidup aku
1. jatuh cinta dengan lelaki yg tak memandang aku dan menyimpan perasaan selama bertahun-tahun          ya, sangat novel kalau baca. tapi itulah yang terjadi kepada aku. jatuh cinta dengan lelaki botak, pendek, dan cerewet. akulah perempuan gila yang jatuh ...
 ·  Translate
1. jatuh cinta dengan lelaki yg tak memandang aku dan menyimpan perasaan selama bertahun-tahun          ya, sangat novel kalau baca. tapi itulah yang terjadi kepada aku. jatuh cinta dengan lelaki botak, pendek, dan cerewet. a...
1
Add a comment...

Ai Rish

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
hahaha! banyak2 adegan dotdotdot dlm drama melayu yg nilah paling best
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
Have her in circles
2 people
Teropong Selebriti's profile photo
Prince Noob's profile photo
Work
Occupation
study!
Links
YouTube
Story
Introduction
aku pendek, gemok, dan comel.nak jadi artis.apesal artis? suka hati akulah.
Basic Information
Gender
Female