Profile cover photo
Profile photo
rodzita pi
1 follower
1 follower
About
Posts

Post has attachment
cerita nabi yusof dan yaakub
Beberapa tahun kemudian,kemarau melanda Ayahnya, Nabi yaakub mehantar anak-anaknya ke mesir untuk mencari makanan. Mereka tidak mengenali Nabi yusuf tetapi nabi yusuf mengenali mereka Nabi yusuf mengetahui Nabi yaakub jatuh sakit sehingga menjadi buta.Nabi ...
Add a comment...

Post has attachment
Taman Rekreasi Peremba
Hari itu Yusof Umi dan Ishak pergi ke taman rekreasi peremba. Yusof Umi dan Ishak joging satu round saja la. Sebab Ishak selalu nak jalan sama-sama. Sebab itulah Yusof Umi dan Ishak joging satu round saja. Ini la gambar yang umi ambil Yusof dan Ishak. Ha te...
Add a comment...

Post has attachment
Aktiviti semasa cuti...best!!!
Masa cuti kelmarin yusof tak ke mana-mana, tapi yusof bermain air dalam kolam. Masa Yusof duk main air ni, adik is tak bangun tidur lagi. tapi walaupun yusof main sorang-sorang tetap seronok dan best sebab Yusof boleh menyelam.
Add a comment...

Post has attachment
Kawan yusof
Kelmarin yusof, umi, tok, adik is dan tok ngah pergi ke rumah tok ndak. yusof jumpa dua orang kawan iaitu adam dan hawa. depa dua beradik. adam ni baik hati, hawa pula selalu marah-marah. seronok sungguh pi rumah tok ndak walau pun tak sempat main dekat pla...
Add a comment...

Post has attachment
Ayam panggang
Kelmarin Pak Ngah Tan buatkan ayam panggang dan semua keluarga makan sampai habis. Pak Ngah perap ayam dengan serbuk kari, jintan manis, lada hitam, bawangmerah, bawang putih, halia, madu dan garam. Pandai jugak Pak Ngah masak. Yusof pun tolong Pak Ngah jug...
Add a comment...

Post has attachment
muffin coklat!
Kelmarin yusof buat muffin coklat tapi yusof buat dengan tok la. sebenarnya dah lama yusof nak cuba buat tapi umi yusof kata bahan tak cukup. akhirnya berjaya juga yusof buat petang kelmarin. Ni la hasil yang yusof dan tok buat kelmarin.... SEDAPPPPP.... Re...
Add a comment...

Post has attachment
tanam pokok nenas
Fasa 1 Hari ini Yusof tanam pokok nenas. pokok ni yusof ambik dari buah nenas yang ummi beli hari tu. yusof tak pasti ia akan tumbuh atau pun tidak. Walau macam mana pun yusof harap dapat makan buah dari pokok ini. ni la pokok nenas yg yusof tanam.............
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded