Profile cover photo
Profile photo
Suha Anuar
15 followers
15 followers
About
Posts

Post has attachment
Realiti Kehidupan
Kehidupan setiap orang dari luaran berbeza-beza.. ada yg kaya.. miskin.. sedang-sedang.. kita hidup dalam dunia yang kita sendiri cipta.. hanya kita yg tau kebenarannya.. ada yg nampak kaya tapi hakikatnya miskin.. nampak miskin tapi hakikatnya kaya.. nampa...
Add a comment...

Post has attachment
Harga Emas Naik Lagi?
Dah baca paper semalam..Berita Harian psl emas? Kalau belum baca.. ni link nya: Harga emas naik lagi RM171.95 segram pada 12 Januari 2017 FotoKredit: Berita Harian Ringkasnya.. Itu adalah faktor semasa yang boleh menggerakkan harga kenaikan emas dunia.. Kal...
Suha Anuar
Suha Anuar
nuaraca.com
Add a comment...

Post has attachment
Mulakan simpanan emas..PART 1
Kalau nak bercerita pasal emas ni..agak menarik untuk dibincangkan sebenarnya. Sekarang ni macam dah trend dan heboh kat internet ni sana-sini suma dok bercerita psl menyimpan emas, simpan 1 gram 1 bulan, emas kalis inflasi, simpan emas lebih menguntungkan ...
Suha Anuar
Suha Anuar
nuaraca.com
Add a comment...

Post has attachment
Masa untuk mulakan pendapatan kedua
Kehidupan sekarang ni memang tidak dapat tidak memerlukan kos sara hidup yang tinggi..komitmen yang makin hari makin meningkat, harga barang semakin naik..boleh kata semuanya sekarang nak pakai duit.. kalaupun ada kenaikan gaji tahunan sekalipun.. rasa maca...
Add a comment...

Post has attachment
**
<!--[if IE]> <![endif] HAKIMAH BAKERY: Borang Pesanan/Order Form HAKIMAH BAKERY Lot 2/92,Bukit Sekilau, 25200 Kuantan,Pahang. Untuk memesan, sila klik pilihan dibawah. To order, please click the option below. Pages Blog Entry Produk/Products Borang Pesanan/...
Add a comment...

Post has attachment
Pajak Gadai Bank Rakyat pun ada Peraduan
Baca paper arini, terjumpa lak info ni.. rasanya macam belum pernah ada lagi sebelum ni. Tak tau la kalau sebelum ni aku ada terlepas pandang ke apa.. Tapi share jela sini kat korang..untung untung sambil gi gadai barang kemas ke bar ke tu mana la tau boleh...
Suha Anuar
Suha Anuar
nuaraca.com
Add a comment...

Post has attachment
Nilai Kekayaan
Nilai kekayaan bukannya terletak pada berapa banyak kekayaan kita.. Ianya sebenarnya adalah bergantung kepada berapa banyakkah simpanan kita.
Nilai Kekayaan
Nilai Kekayaan
nuaraca.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Nuaraca Network
Nuaraca Network
nuaraca.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Duit Simpanan utk masa depan dan kecemasan
Salam dan jumpa lagi.. Kali ni aku rasa nak tulis skit psl tajuk ni.. duit simpanan. Sebelum tu.. cuba kita check balik dulu masing-masing.. berapa banyak duit simpanan yang kita dah ada.. ada yg yg kumpul dh banyak..dah kaya raya pun.. ada yg kira ok la.. ...
Add a comment...

Salam semua..test dulu
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded