Profile

Cover photo
Badut Rakyat
110 followers|31,085,099 views
AboutPostsPhotosYouTube+1's

Stream

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
KANTOI !!! PENIPUAN SUHAIZAN KAYAT DIDEDAHKAN !!!
muahaha,sendiri buat lepas tu kata tak buat.Siapa nak mengakukan ??? Memang itu budaya pembangkang ni.mereka berani buat,tapi bila dah kena tembak,mereka cepat-cepat buat laporan Polis.Nak cover semua yang mereka buat.berani buat berani tanggung lahhh.Tak a...
 ·  Translate
muahaha,sendiri buat lepas tu kata tak buat.Siapa nak mengakukan ??? Memang itu budaya pembangkang ni.mereka berani buat,tapi bila dah kena tembak,mereka cepat-cepat buat laporan Polis.Nak cover semua yang mereka buat.berani ...
1
Add a comment...
 
KES LIWAT #ANWARIBRAHIM TERTANGGUH SEJAK 2008 KENAPA NAK SALAHKAN #UMNO ???
“Keadilan yang tertangguh adalah sebenarnya ketidakadilan” .Hakikat ini kini sedang diputarbelitkan oleh pembangkang yang masih lagi ingin memanjangkan proses keadilan dalam kes liwat II Anwar Ibrahim.Walaupun kes telah tertangguh sejak 2008 dengan berbagai...
 ·  Translate
“Keadilan yang tertangguh adalah sebenarnya ketidakadilan”.Hakikat ini kini sedang diputarbelitkan oleh pembangkang yang masih lagi ingin memanjangkan proses keadilan dalam kes liwat II Anwar Ibrahim.Walaupun kes telah tertan...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
EKSKLUSIF !!! HUKUM #HUDUD !!! KENAPA ASYIK #UMNO DISALAH KAN ???
UMNO dlm perlembagaannya jelas memperjuangkan agama (Islam), bangsa (Melayu) dan negara (Malaysia).Pemimpin UMNO adalah berbangsa Melayu.Ikut perlembagaan persekutuan,Melayu itu beragama Islam.Suatu kekuatan dan kelebihan yang istimewa dlm perlembagaan Mala...
 ·  Translate
UMNO dlm perlembagaannya jelas memperjuangkan agama (Islam), bangsa (Melayu) dan negara (Malaysia).Pemimpin UMNO adalah berbangsa Melayu.Ikut perlembagaan persekutuan,Melayu itu beragama Islam.Suatu kekuatan dan kelebihan yan...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
1.propaganda terbaru dari ahli parlimen pembangkang dari DAP.Kempen bawa anak ke Parlimen tunjuk minta simpati kepada rakyat Malaysia bertapa susahnya menjadi ahli Parlimen.Apa kejadah semua ni ??? 2. Nampak gayanya sampai...
1
Add a comment...
 
KANTOI !!! LAPORAN #AUDIT !!! #LIMGUANENG DIDESAK JAWAB PENYELEWENGAN KERAJAAN #PULAUPINANG !!!
Kerajaan negeri Pulau Pinang pimpinan Lim Guan Eng harus menjelaskan kepada rakyat berhubung kelemahan dan penyelewengan seperti yang didedah dalam Laporan Ketua Audit Negara 2013.Naib Presiden MCA Datin Paduka Chew Mei Fun berkata kegagalan Ketua Menteri L...
 ·  Translate
Kerajaan negeri Pulau Pinang pimpinan Lim Guan Eng harus menjelaskan kepada rakyat berhubung kelemahan dan penyelewengan seperti yang didedah dalam Laporan Ketua Audit Negara 2013.Naib Presiden MCA Datin Paduka Chew Mei Fun b...
1
Add a comment...
Have him in circles
110 people
MiaZarra AN's profile photo

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
sebelum ini,Wardina atau nama sebenarnya Safiyyah Fadlullah Wilmot,menggunakan media sosial menghentam Ustaz Don Daniyal dengan memuatnaik video yang telah diedit kononnya dikatakan tidak membuat rujukan terlebih dahulu sebel...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
Seperti yang kita sedia maklum,bumiputera mewakili 65% dari rakyat negara ini.Justeru,bumiputera merupakan kumpulan pengguna tertinggi dan menjadi tonggak kepada kitaran ekonomi dalam negara.Bagi memastikan kitaran ini tidak ...
1
Add a comment...
 
#MH370 !!! KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! #ALEXCHOW MENGHINA #KERAJAAN DAN BERSIFAT #RASIS !!!
kurang ajar !!! apa masalah alex chow ni ??? nampak tak apa yang dia kata ??? bila pulak kerajaan sembunyikan semua maklumat berkenaan kehilangan MH370 ??? ada bukti ker ??? sah-sah mamat ni puak DAP rba ni.kenapa saya kata begitu ??? lihat statement mamat ...
 ·  Translate
kurang ajar !!! apa masalah alex chow ni ??? nampak tak apa yang dia kata ??? bila pulak kerajaan sembunyikan semua maklumat berkenaan kehilangan MH370 ??? ada bukti ker ??? sah-sah mamat ni puak DAP rba ni.kenapa saya kata b...
1
Add a comment...
 
SAH !!! APA YANG DIKATAKAN OLEH #ZAHIDMDARIP ADALAH BENAR !!! #TIANCHUA TARIK DIRI !!!
apa yang dikatakan oleh zahid md arip telah berlaku kepada tian chua.tinggal lagi saifuddin nasution saja untuk menarik diri dari jawatan timbalan presiden PKR.apa pun kita lihat dulu video di bawah lihat cerita tian chua di bawah Ahli Parlimen Batu Tian Ch...
 ·  Translate
apa yang dikatakan oleh zahid md arip telah berlaku kepada tian chua.tinggal lagi saifuddin nasution saja untuk menarik diri dari jawatan timbalan presiden PKR.apa pun kita lihat dulu video di bawah lihat cerita tian chua...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
KANTOI !!! LAPORAN #AUDIT 2013 DEDAH #HIPOKRASI #KERAJAAN #PR !!!
Setiap kali bercakap tentang pengurusan kewangan,maka pembangkang menggambarkan seolah-olah mereka lebih bijak dan lebih telus berbanding kerajaan Barisan Nasional.Setiap kali Laporan Audit Negara dibentangkan,pembangkang mengambil peluang untuk mencari kel...
 ·  Translate
Setiap kali bercakap tentang pengurusan kewangan,maka pembangkang menggambarkan seolah-olah mereka lebih bijak dan lebih telus berbanding kerajaan Barisan Nasional.Setiap kali Laporan Audit Negara dibentangkan,pembangkang men...
1
Add a comment...
People
Have him in circles
110 people
MiaZarra AN's profile photo
Basic Information
Gender
Male
Badut Rakyat's +1's are the things they like, agree with, or want to recommend.
Yuktesvaran Dedah Dana Kekayaan Anwar Ibrahim | Sarawak Online
www.sarawakonline.com

Petaling Jaya, 2 Jan: Bagi mendedahkan dana kekayaan Datuk Seri Anwar Ibrahim, bekas pembantu Shankara Nair (peguambela kepada Datuk Seri An

Tony Pua Sahkan DAP Membawa Semangat Radikal 13 Mei
www.isuhot.com

Apa maksud Tony Pua menyeru ‘sertai saya berjuang dan mengubah Malaysia supaya Cina menguasai kerajaan’? (Join me to fight & change Malaysia

Where's My Water? Free - Apps on Android Market
market.android.com

ENJOY THIS SPECIAL FREE VERSION WITH NEW LEVELS NOT FOUND IN THE FULL GAME! ENJOY THIS SPECIAL FREE VERSION WITH EXCLUSIVE NEW LEVELS NOT FO

Mine Gold 2 (Gold Miner 2) - Apps on Android Market
market.android.com

Mine Gold 2 Use the claw and reel to mine gold and other treasures out of earth. Collect as much money as possible before time run out in e

BADUT RAKYAT: EKSKLUSIF AND HOT VIDEO #BERSIH3.0 !!! POLIS KENA HENTAK O...
badutrakyat.blogspot.com

apa cerita ni ??? polis kena hentak ??? tu dia,apa salah polis ??? polis minta bersurai puak Pakatan Haram Membelasah polis.saya akan beri v

MPP Online
mediapermatangpauh.blogspot.com

Ini satu cerita pelik.., ada ke zakat boleh tebus dosa dan boleh jadi jaminan dapat syurga bila mati? Korang jangan terkejut, benda ni benar

HEBAT !!! MALAYSIA SUDAH ADA POLITIK ALA KOBOI ~ PEJUANG BANGSA
pejuangbangsa57.blogspot.com

Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Ceramah Merdekanya terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di Jasin, Melaka petang

BADUT RAKYAT: HOT NEWS !!! WAJAH MANUSIA DI UBAH MUKA NYA KEPADA WAJAH A...
badutrakyat.blogspot.com

Melayukini.net – Lelaki Tukar Muka Menjadi Muka Anjing | Gila! Inilah perkataan pertama yang penulis ingin sampaikan. Seorang lelaki yang be

Free counter, widget flash for blog and website
www.geovisite.com

Geo location The geolocation by ip to localize the geographic position

Blogger Status
status.blogger.com

Tuesday, August 09, 2011. Blogger will go into read-only mode Wednesday (8/10) 5:00PM PST for about an hour as we work to expand capacity fo