Profile

Cover photo
Badut Rakyat
140 followers|43,963,247 views
AboutPostsPhotosYouTube+1's

Stream

 
BREAKING NEWS !!! KEPADA PENIAGA ONLINE #ONLINENETWORKING !!! TOLONG DAFTAR SEBELUM ANDA DIKENAKAN TINDAKAN !!! @KPWKM
BERNIAGA ONLINE SATU KESALAHAN JIKA TIDAK DAFTAR SSM !!! Sesiapa sahaja rakyat malaysia yang berhasrat atau sedang menjalankan perniagaan Online wajib berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) sama ada di bawah pendaftaran perniagaan atau pemerba...
 ·  Translate
BERNIAGA ONLINE SATU KESALAHAN JIKA TIDAK DAFTAR SSM !!! Sesiapa sahaja rakyat malaysia yang berhasrat atau sedang menjalankan perniagaan Online wajib berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) sama ada di bawah ...
1
Add a comment...
 
#PRKPERMATANGPAUH !!! KEPADA PENYOKONG #PAS TOLONG BUKA MATA ANDA !!!
tinggal seminggu lagi untuk pencalonan PRK Permatang Pauh.namun,wan azizah masih berdegil utnuk mencalonkan dirinya jadi calon PRK Permatang Pauh pada 25 april 2015.kepada penyokong PAS,adakah anda setuju keluarga anwar ibrahim menjadi calon ??? jangan mara...
 ·  Translate
tinggal seminggu lagi untuk pencalonan PRK Permatang Pauh.namun,wan azizah masih berdegil utnuk mencalonkan dirinya jadi calon PRK Permatang Pauh pada 25 april 2015.kepada penyokong PAS,adakah anda setuju keluarga anwar ibrah...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
#1MDB !!! TU DIA !!! SEMUA PERSOALAN KE MANA DUIT RM42 BILION TELAH TERJAWAB !!!
tu dia !!! sebelum ni ramai yang kata kerajaan telah songlap RM42 BILION .biasa lahh,manusia kan macam tu,semua nya tak puas hati !!! Ramai yang tunggu dan lihat ke manakah wang itu dibelanjakan,seperti saya kata di atas.ada yang kata songlap !!! persoalann...
 ·  Translate
tu dia !!! sebelum ni ramai yang kata kerajaan telah songlap RM42 BILION.biasa lahh,manusia kan macam tu,semua nya tak puas hati !!! Ramai yang tunggu dan lihat ke manakah wang itu dibelanjakan,seperti saya kata di atas.ada y...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
KANTOI !!! PERANGAI SEBENAR #LIMGUANENG DIDEDAHKAN !!! VIDEO INSIDE !!!
tu dia !!! perangai sebenar ketua menteri pulau pinang didedahkan.sebelum ini pemimpin pembangkang selalu mengatakan semua media harus bebas dan tak perlu kritik.kalau tak perlu kritik macam mana video dibawah ??? nak kena kritik atau tak ??? bila media nak...
 ·  Translate
1
Add a comment...
 
KEPADA @PDRMSIA #IGP @KBAB51 !!! ANDA DAH TAHAN #BUZZEAZAM !!! JANGAN LUPA TAHAN #IVANGOHLEE DAN #NGAHKORMING !!!
semalam buzze Azam telah ditahan oleh PDRM kerana menuduh IGP ada kaitan dengan Sanjeevan.sekarang ni saya nak tanya kepada pihak pembangkang,anda puas hati atau tak ??? anda nampak tak ??? mana-mana penyokong kerajaan pun kena tangkap !!! kepada IGP,jangan...
 ·  Translate
semalam buzze Azam telah ditahan oleh PDRM kerana menuduh IGP ada kaitan dengan Sanjeevan.sekarang ni saya nak tanya kepada pihak pembangkang,anda puas hati atau tak ??? anda nampak tak ??? mana-mana penyokong kerajaan pun ke...
1
Add a comment...
 
BREAKING NEWS !!! KERJASAMA TERBARU #TUNMAHATHIR DAN #ANWARIBRAHIM DIRAHSIAKAN DARI RAKYAT MALAYSIA ???
sebelum saya teruskan cerita ini,sebagai rakyat malaysia saya hormat dengan Tun Mahathir sebagai bekas Perdana Menteri.tetapi saya nak buka persoalan dengan cerita di bawah.adakah benar atau saja nak sedapkan cerita ??? jom kita saksikan kisah yang rakyat m...
 ·  Translate
sebelum saya teruskan cerita ini,sebagai rakyat malaysia saya hormat dengan Tun Mahathir sebagai bekas Perdana Menteri.tetapi saya nak buka persoalan dengan cerita di bawah.adakah benar atau saja nak sedapkan cerita ??? jom k...
1
Add a comment...
Have him in circles
140 people
Media Shah Alam (MSA)'s profile photo
rakyatnews msia's profile photo
Lokman Yusof's profile photo
roslee hasan's profile photo
ketoing gelot's profile photo
Ahmad Aiman Asyraf Mohd Zaki (acu)'s profile photo
Azlan Strider's profile photo
adip rosli's profile photo
Mamat Holil's profile photo

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
EKSKLUSIF !!! FUNGSI SEBENAR #AIRPLANEMODE DIDEDAHKAN !!! WAJIB BACA !!!
Mungkin sesetengah orang merasakan perkara ini tidak penting sehinggakan ramai yang tidak mengendahkannya.Ramai diantara anda yang tidak mematikan telefon bimbit atau menukarkan peranti anda kepada ‘Airplane mode’ di dalam penerbangan bukan ??? Mungkin ia t...
 ·  Translate
Mungkin sesetengah orang merasakan perkara ini tidak penting sehinggakan ramai yang tidak mengendahkannya.Ramai diantara anda yang tidak mematikan telefon bimbit atau menukarkan peranti anda kepada ‘Airplane mode’ di dalam pe...
1
Add a comment...
 
#PRKPERMATANGPAUH !!! KELUARGA #ANWARIBRAHIM BUAT HAL LAGI ??? APA CERITA NI ???
keluarga anwar ibrahim buat hal lagi ??? kenapa ??? ini kerana Kak Wan berdegil untuk mencalonkan dirinya untuk jadi calon.kalau tak jadi pun beliau akan letakkan Nurul Nuha.bukan kah ini keluarga anwar ibrahim.dah tak ada orang lain ker yang akan jadi calo...
 ·  Translate
keluarga anwar ibrahim buat hal lagi ??? kenapa ??? ini kerana Kak Wan berdegil untuk mencalonkan dirinya untuk jadi calon.kalau tak jadi pun beliau akan letakkan Nurul Nuha.bukan kah ini keluarga anwar ibrahim.dah tak ada or...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
KANTOI !!! WAJAH-WAJAH PEROSAK #PAS DIDEDAHKAN !!!
tu dia !!! wajah-wajah perosak PAS A.K.A Parasit dari dalam didedahkan !!! ni bukan main-main.ini adalah kenyataan dan kebenaran yang dikeluarkan oleh blogger pembangkang sendiri.tak percaya ??? kita lihat dulu gambar di bawah di atas adalah buku yang dieda...
 ·  Translate
tu dia !!! wajah-wajah perosak PAS A.K.A Parasit dari dalam didedahkan !!! ni bukan main-main.ini adalah kenyataan dan kebenaran yang dikeluarkan oleh blogger pembangkang sendiri.tak percaya ??? kita lihat dulu gambar di bawa...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
KANTOI !!! #LIMGUANENG MUNGKIR JANJI !!!
sebelum ini macam-macam janji ketua menteri pulau pinang,lim guan eng untuk rakyat.sebanyak RM57.88 juta untuk hal hwal Agama Islam.tapi adakah duit tu dah disalurkan ??? kalau betul bagus lahh,namun ada berlaku disebaliknya.jom lihat gambar di bawah APA KA...
 ·  Translate
sebelum ini macam-macam janji ketua menteri pulau pinang,lim guan eng untuk rakyat.sebanyak RM57.88 juta untuk hal hwal Agama Islam.tapi adakah duit tu dah disalurkan ??? kalau betul bagus lahh,namun ada berlaku disebaliknya...
1
Add a comment...
 
KANTOI !!! #MOHAMADRAZALI BONGKAR STRATEGI LICIK #DAP !!! TOLONG SEBAR !!!
Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman membongkar modus operandi parti itu untuk menawan Putrajaya.Mohamad Razali membuat ceramah ini yang dirakamkan secara audio di satu tempat di ibu kota pada 27 Mac 2013. Sin...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
#1MDB !!! KALAU TAK BERSALAH KENAPA #JHOLOW NAK MELOMPAT ??? APA KATA HADAP #PAC KALAU ANAK JANTAN !!!
di bawah adalah wawancara jho lho !!! kenapa nak melompat kalau tak bersalah ??? PM dah bagitahu tu,sapa-sapa sahaja melakukan kesalahan beliau takkan pertahankan mana-mana individu !!! kalau anda tak bersalah kenapa takut ??? lepas tu tuduh UMNO pulak.kan ...
 ·  Translate
di bawah adalah wawancara jho lho !!! kenapa nak melompat kalau tak bersalah ??? PM dah bagitahu tu,sapa-sapa sahaja melakukan kesalahan beliau takkan pertahankan mana-mana individu !!! kalau anda tak bersalah kenapa takut ??...
1
Add a comment...
People
Have him in circles
140 people
Media Shah Alam (MSA)'s profile photo
rakyatnews msia's profile photo
Lokman Yusof's profile photo
roslee hasan's profile photo
ketoing gelot's profile photo
Ahmad Aiman Asyraf Mohd Zaki (acu)'s profile photo
Azlan Strider's profile photo
adip rosli's profile photo
Mamat Holil's profile photo
Basic Information
Gender
Male
Badut Rakyat's +1's are the things they like, agree with, or want to recommend.
Yuktesvaran Dedah Dana Kekayaan Anwar Ibrahim | Sarawak Online
www.sarawakonline.com

Petaling Jaya, 2 Jan: Bagi mendedahkan dana kekayaan Datuk Seri Anwar Ibrahim, bekas pembantu Shankara Nair (peguambela kepada Datuk Seri An

Tony Pua Sahkan DAP Membawa Semangat Radikal 13 Mei
www.isuhot.com

Apa maksud Tony Pua menyeru ‘sertai saya berjuang dan mengubah Malaysia supaya Cina menguasai kerajaan’? (Join me to fight & change Malaysia

Where's My Water? Free - Apps on Android Market
market.android.com

ENJOY THIS SPECIAL FREE VERSION WITH NEW LEVELS NOT FOUND IN THE FULL GAME! ENJOY THIS SPECIAL FREE VERSION WITH EXCLUSIVE NEW LEVELS NOT FO

Mine Gold 2 (Gold Miner 2) - Apps on Android Market
market.android.com

Mine Gold 2 Use the claw and reel to mine gold and other treasures out of earth. Collect as much money as possible before time run out in e

BADUT RAKYAT: EKSKLUSIF AND HOT VIDEO #BERSIH3.0 !!! POLIS KENA HENTAK O...
badutrakyat.blogspot.com

apa cerita ni ??? polis kena hentak ??? tu dia,apa salah polis ??? polis minta bersurai puak Pakatan Haram Membelasah polis.saya akan beri v

MPP Online
mediapermatangpauh.blogspot.com

Ini satu cerita pelik.., ada ke zakat boleh tebus dosa dan boleh jadi jaminan dapat syurga bila mati? Korang jangan terkejut, benda ni benar

HEBAT !!! MALAYSIA SUDAH ADA POLITIK ALA KOBOI ~ PEJUANG BANGSA
pejuangbangsa57.blogspot.com

Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Ceramah Merdekanya terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di Jasin, Melaka petang

BADUT RAKYAT: HOT NEWS !!! WAJAH MANUSIA DI UBAH MUKA NYA KEPADA WAJAH A...
badutrakyat.blogspot.com

Melayukini.net – Lelaki Tukar Muka Menjadi Muka Anjing | Gila! Inilah perkataan pertama yang penulis ingin sampaikan. Seorang lelaki yang be

Free counter, widget flash for blog and website
www.geovisite.com

Geo location The geolocation by ip to localize the geographic position

Blogger Status
status.blogger.com

Tuesday, August 09, 2011. Blogger will go into read-only mode Wednesday (8/10) 5:00PM PST for about an hour as we work to expand capacity fo