Profile

Cover photo
Badut Rakyat
153 followers|45,583,877 views
AboutPostsPhotosYouTube+1's

Stream

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
BREAKING NEWS !!! DS @AZALINAOTHMANS #AZALINAOTHMAN HENTAM #TUNMAHATHIR KAW-KAW !!!
Mengulas isu Tun Mahathir Mohamad yang akan disoal siasat oleh polis berikutan kehadirannya di perhimpunan Bersih 4.0 hujung minggu lalu,Dato’ Seri Azalina Othman Said merasakan rata-rata pemimpin UMNO kecewa,tetapi dirinya berasa amat dukacita. “Putera dan...
 ·  Translate
Mengulas isu Tun Mahathir Mohamad yang akan disoal siasat oleh polis berikutan kehadirannya di perhimpunan Bersih 4.0 hujung minggu lalu,Dato’ Seri Azalina Othman Said merasakan rata-rata pemimpin UMNO kecewa,tetapi dirinya b...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
#BERSIH4 !!! KEPADA @MARIACHIN #MARIACHIN !!! TOLONG BERITAHU DARI MANA DAPAT DANA TU !!!
kepada Maria Chin,tolong beritahu dari mana datang dana yang diberikan.sebelum ni kan pemimpin pembangkang yang kecoh pasal 2.6 bilion ??? kali ni anda pulak harus beritahu dana tu dari mana.saya nak tau jugak akaun mana yang masuk tu ??? adakah akaun parti...
 ·  Translate
kepada Maria Chin,tolong beritahu dari mana datang dana yang diberikan.sebelum ni kan pemimpin pembangkang yang kecoh pasal 2.6 bilion ??? kali ni anda pulak harus beritahu dana tu dari mana.saya nak tau jugak akaun mana yang...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
BREAKING NEWS !!! #BERSIH4 !!! PEREMPUAN CINA TAK HAFAL LAGU #NEGARAKU ??? VIDEO INSIDE !!!
apa cerita ni ??? takkan tak hafal Lagu Negaraku.sepatutnya kalau dah jadi warganegara Malaysia kena hafal lagu kebangsaan seperti Negaraku.apa pun kita lihat dulu lirik di bawah Negaraku Tanah tumpahnya darahku, Rakyat hidup bersatu dan maju, Rahmat bahagi...
 ·  Translate
apa cerita ni ??? takkan tak hafal Lagu Negaraku.sepatutnya kalau dah jadi warganegara Malaysia kena hafal lagu kebangsaan seperti Negaraku.apa pun kita lihat dulu lirik di bawah Negaraku Tanah tumpahnya darahku, Raky...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
PERSIDANGAN #IACC !!! #PAULLOW NAK JADI HERO SELAMATKAN KEADAAN ???
tu diaaa !!! adakah Paul Low ni tau atau buat-buat tak tahu pasal Ketidakhadiran Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak ke Persidangan Anti Ra­suah Antarabangsa (IACC) Ke-16 di Putrajaya ??? sebenarnya apa yang berlaku bukan sesuatu yang mengejutka...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
EKSKLUSIF !!! 29 FAKTA RAKYAT HARUS TAHU BERKENAAN #1MDB MATAWANG JATUH DAN HARGA MINYAK !!!
di bawah adalah 29 fakta yang rakyat malaysia harus tahu berkenaan 1MDB,kenapa Matawang Ringgit jatuh dan Harga Minyak Dunia.ramai yang memperlekeh usaha malaysia untuk menstabilkan keadaan dan ekonomi negara.ramai juga yang tidak membantu malah mengutuk ne...
 ·  Translate
di bawah adalah 29 fakta yang rakyat malaysia harus tahu berkenaan 1MDB,kenapa Matawang Ringgit jatuh dan Harga Minyak Dunia.ramai yang memperlekeh usaha malaysia untuk menstabilkan keadaan dan ekonomi negara.ramai juga yang ...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
PERHIMPUNAN HARAM #BERSIH4 !!! ADAKAH PM DS @NAJIBRAZAK DITUKAR ???
adakah Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib ditukar dan digantikan dengan orang lain selepas perhimpunan bersih 4 ??? itu soalan yang pertama saya tanya untuk pembaca Badut Rakyat !!! apa pun saya ingin mengucapkan selamat Menyambut Hari Kebangsaan yan...
 ·  Translate
adakah Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib ditukar dan digantikan dengan orang lain selepas perhimpunan bersih 4 ??? itu soalan yang pertama saya tanya untuk pembaca Badut Rakyat !!! apa pun saya ingin mengucapkan selam...
1
Add a comment...
Have him in circles
153 people
Adi Shaldi's profile photo
Atan Ahmad's profile photo
adrieyna mior's profile photo
JANJI DITEPATI's profile photo
Musa Hassan's profile photo
AktivisKepayangJr. a.k.a AKJr's profile photo
Menjaro Polimas (MSA)'s profile photo
KiniTV's profile photo
ketoing gelot's profile photo

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
KANTOI !!! #BERSIH4 !!! CERITA SEBENAR KENAPA KAUM CINA LEBIH RAMAI DIDEDAHKAN !!!
Mutakhir ini Perdana Menteri,Datuk Seri Najib dikritik hebat ekoran pemberian dana sebanyak RM2.6 bilion oleh putera Arab Saudi, Putra Al-Waled sebelum Pilihan Raya Umum ke-13 lalu.Walaupun telah dijelaskan pemberian dana itu merupakan derma dan bukannya ra...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
#BERSIH4 !!! ADAKAH ANDA LUPA PERISTIWA 13 MEI 1969 ???
kenapa saya tanya kepada anda berkenaan tajuk diatas ??? adakah anda sudah lupa dengan peristiwa 13 mei yang lalu.cuba lihat gambar di atas.ini lahh dinamakan jarum halus.bukan nak rasis tapi cuba anda fikir dari gambar di atas dan anda kaji balik sejarah 1...
 ·  Translate
kenapa saya tanya kepada anda berkenaan tajuk diatas ??? adakah anda sudah lupa dengan peristiwa 13 mei yang lalu.cuba lihat gambar di atas.ini lahh dinamakan jarum halus.bukan nak rasis tapi cuba anda fikir dari gambar di at...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
EKSKLUSIF !!! #BERSIH4 !!! PESANAN UNTUK SEMUA UMAT ISLAM DI MALAYSIA DIDEDAHKAN !!!
wahai rakyat malaysia yang beragama Islam terutamanya pembangkang,lihat mesej diatas khas untuk anda.ini lahhh kebenarannya.memang betul solat dimana-mana tetapi cuba lihat gambar dibawah cuba lihat cina diatas.saya bukan nak rasis tapi apa maksudnya tu ???...
 ·  Translate
wahai rakyat malaysia yang beragama Islam terutamanya pembangkang,lihat mesej diatas khas untuk anda.ini lahhh kebenarannya.memang betul solat dimana-mana tetapi cuba lihat gambar dibawah cuba lihat cina diatas.saya buk...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
FAKTA !!! ADAKAH RM2.6 BILION DUIT RAKYAT MALAYSIA ???
Sentimen selalunya mengaburi keupayaan kita untuk berfikir secara rasional.Maka,kadang-kadang saya hanya mampu tersenyum melihat karenah rakyat Malaysia mempertahankan hujah-hujah di laman media sosial dalam isu-isu tertentu.RM2.6 bilion dan 30 bilion mana ...
 ·  Translate
Sentimen selalunya mengaburi keupayaan kita untuk berfikir secara rasional.Maka,kadang-kadang saya hanya mampu tersenyum melihat karenah rakyat Malaysia mempertahankan hujah-hujah di laman media sosial dalam isu-isu tertentu...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
MANA LAGI HEBAT ??? SAMBUTAN #BERSIH4 ATAU SAMBUTAN KEMERDEKAAN #MERDEKA58 ???
anda nampak gambar diatas ??? ini lahh rakyat yang cintakan tanahair,marhaen yang hargai nilai sambutan kemerdekaan yang menyaksikan dan menyertai sambutan perbarisan Hari Merdeka.Mereka tidak turun dengan nawaitu jahat tetapi sebaliknya mereka mahu merasak...
 ·  Translate
anda nampak gambar diatas ??? ini lahh rakyat yang cintakan tanahair,marhaen yang hargai nilai sambutan kemerdekaan yang menyaksikan dan menyertai sambutan perbarisan Hari Merdeka.Mereka tidak turun dengan nawaitu jahat tetap...
1
Add a comment...

Badut Rakyat

Shared publicly  - 
 
KURANG AJAR !!! @KBAB51 @PDRMSIA !!! #ALVINTAN MENGHINA NABI MUHAMAD S.A.W !!!
ini sudah melampau dan kurang ajar !!! blogger seks,Alvin Tan sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila memuat naik status di laman ‘Facebook’ nya,dengan menghina Islam dan Rasulullah S.A.W.Apa yang ditulisnya bersifat hasutan dimana dia sangat meluat kep...
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
Have him in circles
153 people
Adi Shaldi's profile photo
Atan Ahmad's profile photo
adrieyna mior's profile photo
JANJI DITEPATI's profile photo
Musa Hassan's profile photo
AktivisKepayangJr. a.k.a AKJr's profile photo
Menjaro Polimas (MSA)'s profile photo
KiniTV's profile photo
ketoing gelot's profile photo
Basic Information
Gender
Male
Badut Rakyat's +1's are the things they like, agree with, or want to recommend.
Yuktesvaran Dedah Dana Kekayaan Anwar Ibrahim | Sarawak Online
www.sarawakonline.com

Petaling Jaya, 2 Jan: Bagi mendedahkan dana kekayaan Datuk Seri Anwar Ibrahim, bekas pembantu Shankara Nair (peguambela kepada Datuk Seri An

Tony Pua Sahkan DAP Membawa Semangat Radikal 13 Mei
www.isuhot.com

Apa maksud Tony Pua menyeru ‘sertai saya berjuang dan mengubah Malaysia supaya Cina menguasai kerajaan’? (Join me to fight & change Malaysia

Where's My Water? Free - Apps on Android Market
market.android.com

ENJOY THIS SPECIAL FREE VERSION WITH NEW LEVELS NOT FOUND IN THE FULL GAME! ENJOY THIS SPECIAL FREE VERSION WITH EXCLUSIVE NEW LEVELS NOT FO

Mine Gold 2 (Gold Miner 2) - Apps on Android Market
market.android.com

Mine Gold 2 Use the claw and reel to mine gold and other treasures out of earth. Collect as much money as possible before time run out in e

BADUT RAKYAT: EKSKLUSIF AND HOT VIDEO #BERSIH3.0 !!! POLIS KENA HENTAK O...
badutrakyat.blogspot.com

apa cerita ni ??? polis kena hentak ??? tu dia,apa salah polis ??? polis minta bersurai puak Pakatan Haram Membelasah polis.saya akan beri v

MPP Online
mediapermatangpauh.blogspot.com

Ini satu cerita pelik.., ada ke zakat boleh tebus dosa dan boleh jadi jaminan dapat syurga bila mati? Korang jangan terkejut, benda ni benar

HEBAT !!! MALAYSIA SUDAH ADA POLITIK ALA KOBOI ~ PEJUANG BANGSA
pejuangbangsa57.blogspot.com

Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Ceramah Merdekanya terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di Jasin, Melaka petang

BADUT RAKYAT: HOT NEWS !!! WAJAH MANUSIA DI UBAH MUKA NYA KEPADA WAJAH A...
badutrakyat.blogspot.com

Melayukini.net – Lelaki Tukar Muka Menjadi Muka Anjing | Gila! Inilah perkataan pertama yang penulis ingin sampaikan. Seorang lelaki yang be

Free counter, widget flash for blog and website
www.geovisite.com

Geo location The geolocation by ip to localize the geographic position

Blogger Status
status.blogger.com

Tuesday, August 09, 2011. Blogger will go into read-only mode Wednesday (8/10) 5:00PM PST for about an hour as we work to expand capacity fo