Profile cover photo
Profile photo
suliana yusof
42 followers -
Sangat mementingkan kesihatan dan kekeluargaan.
Sangat mementingkan kesihatan dan kekeluargaan.

42 followers
About
Posts

Post has attachment
Make up remover dari shaklee. Tapi sekarang dah tiada dah seperti dalam video tu. Tengah tunggy yang baru pulak. Tak sabar akak tau...
Add a comment...

Post has attachment
Jom, nak pi cari coklat ni. Sapa nak ikut?
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Petang-petang ni akak nak belanje la satu testi ni. Nampak kan perbezaan muka sis ni kan? Sis ni ada masalah kulit kering dan liang pori-pori terbuka. Menambahkan lagi masalah kulit sis ni.

Namun, setelah consume set ni, kulit muka sis ni lebih gebu kan? Nampak tak? Tak tergoda ker?
šŸ˜¬šŸ˜¬šŸ˜¬

Kalau korang nak join jugak, meh la kita sembang-sembang.

#PengedarShakleeUtara
#Cantik #Comel #Cerah #Mulus #Gebu
#Esp #GlaComplex #CollagenPowder #VitaC
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Assalamualaikum dan selamat pagi kawan-kawan.
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Tema hari ini. Ada member tegur. Makin cantik katanya. Alahaiii...
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Rutin harian sebelum tidur? Korang?? Lepas tu baru sapu moisturizer. Barulah tidur dengan gembiranya.
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Kebiasaannya serum mengandungi Vitamin C, retinol, antioksida, peptida (asid amino), asid hyaluronik dan asid kojik.
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Korang sarapan apa pagi ni? Akak omei just minum ESP jer. Terlupa nak beli ribena plak! Sekali sekala minum plain pun ok jugak.
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Assalamualaikum dan selamat pagi. Salam hari isnin. No Monday Blues yer..
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Assalamualaikum dan selamat pagi kawan-kawan. Salam hari khamis.
Photo
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded