Profile cover photo
Profile photo
nasriq
538 followers
538 followers
About
Posts

Post has attachment
Public
Rasanya Malam Ni Aku Tidur Luar...
"Ruang tamu ni tak pernah kemas. Kemas sikit sepah. Kemas sikit sepah balik. Zara! Bilik tu dah macam tongkang pecah! Bersepah dengan mainan." bebel si Suri Aku dengan Zara yang tengah leka menonton tivi saling berpandangan. Aku pandang Zara. Zara pandang a...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Add a comment...

Post has attachment
Public
Jutawan Melayu Bedah.
Saya mengesyaki ada seorang wanita jutawan Melayu yang mempunyai saham yang besar dalam semua hospital swasta di Malaysia. Kerana kekayaan dan pengaruhnya, dia juga mendapat keistimewaan di semua hospital kerajaan. Kalau kita pergi kesemua hospital di Malay...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Hadis Palsu mengenai puasa Tarwiyyah
Hari Tarwiyyah adalah hari yang ke 8 Dzulhijjah. Hari Tarwiyyah TIDAK PALSU. Tarwiyyah bermaksud, hari di mana jama'ah Haji mengambil air atau mempersiapkan bekalan utk meneruskan perjalanan ibadah Haji mereka. Kerana keesokannya hari iaitu 9hb mereka berad...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Misi 10,000 langkah sehari.
Misi 10,000 langkah sehari. Tamat 1,000 pertama dah terbayang roti banjir sebagai hadiah untuk diri sendiri sebagai ganjaran. 2,000 langkah terbayang pulak roti sardin + kari kambing... Ok. Tamat disini sahaja. sebelum terbayang sekor kambing golek pulak.
Add a comment...

Post has attachment
Public
Kemaluan ku Besar.
Alkisahnya tengahari ni... Waktu lunch... Dah tak tau nak makan apa... Pi la McD.. Tak ada kawan teman... Duduk la lepak mcd kesorangan... Tiba tiba... Ada awek cun datang tanya... " hai sorang je ke " Jantung ni berdegup kencang lalu jawapku dgn tenang "Iy...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Public
Susulan Kes Anak Kecil Dibunuh Di Batu Cave.
Susulan kes anak kecil dibunuh pengasuh di Batu Caves: Para suami-suami sekalian, jangan lagi menghantar anak kecil kepada Pengasuh jika isteri berkerja. Lebih baik kahwin seorang isteri yang muda dengan niat untuk membantu orang kampung yang susah. Isteri ...
Add a comment...

Post has attachment
Public
Hai... Anak... Anak.... Anak....
Hari Sabtu lepas, waktu tengahari... Zara tak puasa... Zara datang dari arah dapur. Ditangan dia ada seketul nugget ayam. Baru keluar dari kuali. Dihulurnya nugget ayam ngam2 depan mulut aku sambil berkata, "papa nak rasa?". Pantas aku buka mulut nak makan....
Add a comment...

Post has attachment
Public
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded