Profile cover photo
Profile photo
Omak Kau Abah Den
66 followers -
an unpredictable but honest, gorgeous looking guy....
an unpredictable but honest, gorgeous looking guy....

66 followers
About
Posts

Post has attachment
Kisah Sultan dan Tok Batin di Jugra
Asslamualaikum semua. Salam Maulidur Rasul. Syukur kita hadrat Ilahi  kerana dengan limpah rahmat dan hidayahNya kita masih dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki serta diberi nikmat kesihatan,walaupun ada diantara kita diuji dengan sedikit kesakitan atau pen...
Kisah Sultan dan Tok Batin di Jugra
Kisah Sultan dan Tok Batin di Jugra
akubudaktelok64.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
Assalamualaikum semua. Aku minta maaf kerana dah berbulan tak menulis apa-apa dalam blog ini. Mesti korang rindu pakcik kan,kan,kan. Bukannya apa, merajuk tidak, malas pun bukan. Cuma masa tak mengizinkan. Sorry yer bro-bro dan otai-otai TPG. Kali ini aku n...
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
akubudaktelok64.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
Assalamualaikum semua. Aku minta maaf kerana dah berbulan tak menulis apa-apa dalam blog ini. Mesti korang rindu pakcik kan,kan,kan. Bukannya apa, merajuk tidak, malas pun bukan. Cuma masa tak mengizinkan. Sorry yer bro-bro dan otai-otai TPG. Kali ini aku n...
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
akubudaktelok64.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
Assalamualaikum semua. Aku minta maaf kerana dah berbulan tak menulis apa-apa dalam blog ini. Mesti korang rindu pakcik kan,kan,kan. Bukannya apa, merajuk tidak, malas pun bukan. Cuma masa tak mengizinkan. Sorry yer bro-bro dan otai-otai TPG. Kali ini aku n...
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
Perubahan Fizikal dan Hidrologi TPG
akubudaktelok64.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Perubahan Fizikal dan Hidrologi Telok Panglima Garang
Assalamualaikum semua. Aku minta maaf kerana dah berbulan tak menulis apa-apa dalam blog ini. Mesti korang rindu pakcik kan,kan,kan. Bukannya apa, merajuk tidak, malas pun bukan. Cuma masa tak mengizinkan. Sorry yer bro-bro dan otai-otai TPG.  Kali ini aku ...
Add a comment...

Post has attachment
Perubahan Fizikal dan Hidrologi Telok Panglima Garang
Assalamualaikumsemua. Aku minta maaf kerana dah berbulan tak menulis apa-apa dalam blog ini. Mesti korang rindu pakcik kan,kan,kan. Bukannya apa, merajuk tidak, malas pun bukan. Cuma masa tak mengizinkan. Sorry yer bro-bro dan otai-otai TPG. Kali ini aku na...
Add a comment...

Post has attachment
Perubahan Fizikal dan Hidrologi Telok Panglima Garang
Assalamualaikumsemua. Aku minta maaf kerana dah berbulan tak menulis apa-apa dalam blog ini. Mesti korang rindu pakcik kan,kan,kan. Bukannya apa, merajuk tidak, malas pun bukan. Cuma masa tak mengizinkan. Sorry yer bro-bro dan otai-otai TPG. Kali ini aku na...
Add a comment...

Post has attachment
Perubahan Fizikal dan Hidrologi Telok Panglima Garang
Assalamualaikumsemua. Aku minta maaf kerana dah berbulan tak menulis apa-apa dalam blog ini. Mesti korang rindu pakcik kan,kan,kan. Bukannya apa, merajuk tidak, malas pun bukan. Cuma masa tak mengizinkan. Sorry yer bro-bro dan otai-otai TPG. Kali ini aku na...
Add a comment...

Post has attachment
Terminal Blogku
Assalamualaikum semua...Aku ingin korang singgah dulu kat sini...Aku nak korang rileks dulu sebelum korang teruskan pelayaran korang ke blog-blog lain. Banyak cerita tentang TPG dalam entri-entri aku yang terdahulu...Anggaplah korang dekat RnR aku... Refres...
Terminal Blogku
Terminal Blogku
akubudaktelok64.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Terminal Blogku
Assalamualaikum semua...Aku ingin korang singgah dulu kat sini...Aku nak korang rileks dulu sebelum korang teruskan pelayaran korang ke blog-blog lain. Banyak cerita tentang TPG dalam entri-entri aku yang terdahulu...Anggaplah korang dekat RnR aku... Refres...
Terminal Blogku
Terminal Blogku
akubudaktelok64.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded