Profile cover photo
Profile photo
Haryati Faizal
3,093 followers
3,093 followers
About
Haryati Faizal's posts

Post has attachment
.: Puas ati..... :.
Assalamualaikum.... Puas ati arini sebab dapat bukak blog kat laptop. Selalu bukak kat henfon je, sebab terlalu takde masa. Adapun curik-curik gak. Rindu wei bila sehari tak bukak blog. Sejak Hafiy mula nak membesar dan dapat pulak tukar ke jabatan baru aku...

Post has attachment
.: Notti Sikit Je.... :.
 Assalamualaikum... Memang notti ini budak. Asal abang dia tido je dia usik sebab takde geng nak main. Kadang-kadang kalau ibu dia terlelap pun mang kena tampaq dah muka. Terkekek-kekek dia gelak bila orang terkejut. Seronok. Apapun anak-anak tetap menjadi ...

Post has attachment
.: Shopping Online :.
Assalamualaikum... Cantik tak?, cantik tak?... Cantiklah!!!... Shopping online kat kedai kain kawan baik aku masa keje swasta dulu. Support kawan-kawan kan...Semoga bisnes dia berjaya. Cantik-cantik kain yang dia jual... kalau ikut mang semua berkenan tapi ...

Post has attachment
.: Disiplin Diri :.
Assalamualaikum... Standard la kalau jabatan kerajaan mang kena pakai kasut tutup. Tapi masa kat jabatan lama selamba je pakai kasut tak tutup. Haha...Mula-mula je pastu selamatttt... kalau nak pi kursus yang formal baru kalut nak cari kasut tutup. Mai kat ...

Post has attachment
.: Aktivti Hujung Minggu :.
Assalamualaikum... Entri yang dok terperam dua minggu sudah. Lupa nak publish. Gara-gara kalut nak bertukar. Saja buat kelainan tuk menu anak-anak. Bosan kot diorang asik menu sama. Kadang anak-anak ni memilih jugak. Takmo tu takmo ni. Amik kau makan sampai...

Post has attachment
.: Minggu Terakhir di Kebajikan :.
Assalamualaikum...     Minggu-minggu terakhir di sini. Arghhh... tak suka sebenarnya tuk menghadapi situasi ni. Terlalu banyak memori kat sini. Tapi apakan daya..... semua ni tuk kebaikan aku.    Masih menghabiskan saki baki kerja yang tertangguh. Adalah d...

Post has attachment
.: Minggu Terakhir di Kebajikan :.
Assalamualaikum...     Minggu-minggu terakhir di sini. Arghhh... tak suka sebenarnya tuk menghadapi situasi ni. Terlalu banyak memori kat sini. Tapi apakan daya..... semua ni tuk kebaikan aku.    Masih menghabiskan saki baki kerja yang tertangguh. Adalah d...

Post has attachment
.: Di Hari Lapor Diri :.
Assalamualaikum... Bertolak dari umah mak 20 April 2014 pukul 6.45 pagi. Terpaksa gak bawak sikecik kenit ni sebab sian pulak nak tinggal. So, bujang dua orang tu aku tinggal kat mak mintak jaga sampai petang. Alhamdulillah perjalanan lancar pada pagi tu. C...

Post has attachment
.: Emmaakkkk.....! :.
Assalamualaikum.... Budak kecik ni asal dia menangis je mesti dok sebut "emmaakkk!". Aik... terer kamu menyebut ye.  Abang-abang dia mulalah konfius "ibu... pasal apa adik baby panggil emak?. Dia sorang je panggil 'emak'. Fawwaz dengan abang panggil 'ibu'.....

Post has attachment
.: DEMAM CAMPAK : Bukan 1 tapi 3 :.
Assalamualaikum... Beberapa hari tak bersiaran sebab terkena demam panas sekali ngan demam campak. Ingatkan aku je yang kena rupanya Hafiy ngan Firas pun kena jugak. Sebelum ni Fawwaz yang the first kena. Bermula dari umah mak chaq dia lah. Abis semua orang...
Wait while more posts are being loaded