Profile cover photo
Profile photo
Kakizan Omar
262 followers
262 followers
About
Posts

Post has attachment
Bila dah 40
Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur dah 40.. Bukankah masanya kita perlu melangkah baru dari terus kekal di tempat yang sama dan tindak meninggalkan apa2 ...
Bila dah 40
Bila dah 40
izzanor21.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Ramadhan datang lagi
Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh abad menerima kedatangan Ramadhan.. Hampir 30 tahun menerimanya dengan sedar.. tapi saya tidak pasti adakah Ramadhan ya...
Ramadhan datang lagi
Ramadhan datang lagi
izzanor21.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Surirumah vs Bisnes Online..
Jauh lagi Perjalanan.. Sampai atau tidak..kurang pasti Assalamualaikum sahabat blogger sekalian. Saya sekarang nie tengah berjinak2 dengan bisness online, tak kisah lah terlambat ker tidak.  Tahulah umur dah dekat separuh abad baru nak berjinak2 dgn bisnes ...
Surirumah vs Bisnes Online..
Surirumah vs Bisnes Online..
izzanor21.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Shhh...
Assalamualaikum semua... Anak-anak semakin dewasa.. macamana bila anak dah mula soal kita dengan soalan 18sx.. Apa jawapan yang bakal kalian sediakan?.. Payahkan.. tapi itulah hakikatnya. Saya ada 3 orang anak lelaki dan seorang perempuan.  Bukan mudah nak ...
Shhh...
Shhh...
izzanor21.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Nanas ker Nenas...
Nanas ker Nenas...
izzanor21.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Nanas ker Nenaskanl
Rupanya Buah Nenas Boleh Dimakan Setiap Hari, Buah Nenas Mampu Merawat 1001 Penyakit. Share Supaya Ramai Tahu Manfaatnya.. Ramai yang berpendapat buah nenas tidak boleh dimakan terlalu kerap kerana risau akan mengakibatkan pedih perut kerana ia dikatakan bu...
Add a comment...

Post has attachment
Belajar Dari Kalah..
Belajar dari kekalahan.. Memang benar tu.. Ada masa kita kecewa dengan kekalahan yang kita terima.  Bila kita kalah.. kita rasa hidup kita musnah.. kita rasa inilah pengakhiran hidup kita.  Kita selalu lupa episod yang akan berlaku selepas kekalahan itu.  K...
Belajar Dari Kalah..
Belajar Dari Kalah..
izzanor21.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Ikan Keli 2017
Assalammualaikum sahabat maya sekalian.. Saya masih tak berkesempatan menjengok blog kawan2.. urusan rumahtangga nie kan banyak.. ni pun curi2 update sambil masak.  Salam Sayyidul Ayyam semua.  Jumaat penghulu hari.. hari agak sebuk buat saya..(macam dia so...
Ikan Keli 2017
Ikan Keli 2017
izzanor21.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Ikan Bilis Berlada
Tajuknya macam sedap kan?.. Tapi memang sedap pun.  Ikan Bilis nie memang makanan ruji masa kat kampung dulu.  Masih murah .. tak sama harganya dengan sekarang nie.. Kalau lagi kecik lagi mahal harganya.  Saya pernah lihat macam mana nelayan menangkap ikan ...
Ikan Bilis Berlada
Ikan Bilis Berlada
izzanor21.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Ikan Bilis Berlada
Tajuknya macam sedap kan?.. Tapi memang sedap pun.  Ikan Bilis nie memang makanan ruji masa kat kampung dulu.  Masih murah .. tak sama harganya dengan sekarang nie.. Kalau lagi kecik lagi mahal harganya.  Saya pernah lihat macam mana nelayan menangkap ikan ...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded