Profile cover photo
Profile photo
Nor Nazifah
2 followers
2 followers
About
Posts

Post has attachment
Ulasan
Entri 45 Assalamualaikum wbt Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan limpah kurnia-NYA selesai sudah tugasan-tugasan yang diberikan oleh Akademi bekerja Dari Rumah iaitu saya berjaya menyiapkan 44 entri seperti mana yang telah ditetapkan. ...
Add a comment...

Post has attachment
Seronoknya jadi kanak-kanak
Entri 44 Bilakah zaman paling indah? Rasanya semua akan memberi jawapan - zaman kanak-kanak Zaman kanak-kanak dahulu lagi seronok berbanding zaman kanak-kanak sekarang. Dahulu zaman sebelum ledakan teknologi. Macam-macam aktiviti yang dibuat dengan kreativi...
Seronoknya jadi kanak-kanak
Seronoknya jadi kanak-kanak
nazifahjamil.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Hotel lagi....
Entri 43 Assalamualaikum wbt Masak apa hari ni? Hari ini saya berbuka dirumah ibu saya. Rumah ibu saya tidak jaun mana pun, depan rumah saya je, hehe. Seronok kan. Empat beradik yang dah berkeluarga duduk berdekatan dengan mak ayah. Sebab semuanya kerja di ...
Add a comment...

Post has attachment
Jual Tudung
Entri 42 Assalamualaikum, Hari ni genap 20 Ramadhan kita berpuasa. Sedihnya tinggal 10 hari saja lagi Ramadhan nak habis. Ok jom kita fokus pada tajuk. Jual tudung? Saya jual tudung ke? Ya, memang benar saya jual tudung, tetapi dalam talian, secara dropship...
Jual Tudung
Jual Tudung
nazifahjamil.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Berbuka Puasa di Flamingo Hotel, Ampang
Entri 41 Sambungan daripada entri yang lepas, selepas keluar daripada Sunway, kami pun mencari lokasi untuk berbuka puasa. Pakcik google menjadi rujukan untuk mengetahui buffet-buffet Ramadhan. Akhirnya tempat yang di pilih ialah Hotel Flamingo, Ampang. Seb...
Add a comment...

Post has attachment
Membeli-belah di Sunway Piramid
Entri 40 Assalamualaikum, Cuti Nuzul Quran htempoha hari, saya dan suami ke Sunway Piramid untuk membeli-belah. Dalam tengahari kami dah keluar rumah. Amboi bunyi macam shopping sakan, padahal takde pun. Sikit-sikit aja yang dibeli. Barang suami dan anak. L...
Membeli-belah di Sunway Piramid
Membeli-belah di Sunway Piramid
nazifahjamil.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Tempahan kuih Raya
Entri 39 Assalamualaikum Tahun ni buat ke kuih raya? Saya ni terlebih rajin, kuih tunjuk sahaja. hehe. Mungkin satu jenis kuih je saya akan buat. Dah pasang angan-angan dah nak buat biskut chip cookies. Tapi entah bila nak beli bahan-bahannya. :p Sebenarnya...
Tempahan kuih Raya
Tempahan kuih Raya
nazifahjamil.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Iftar di Restoran Tupai-tupai Shah Alam
Entri 38 Assalamualaikum Semoga sihat hendaknya dan sentiasa dibawah lindungan-Nya, aamin. 12 Julai yang lalu, saya bersama suami dan anak berbuka puasa beramai-ramai bersama adik-adik ipar, sepupu-sepupu belah suami dan juga pakcik sebelah suami. Restoran ...
Add a comment...

Post has attachment
Iftar di Hotel De Palma Shah Alam
Entri 37 Assalamualaikum.. Bertemu kita kembali. Sekejapnya masa berlalu, hari ini dah 18 Ramadhan kita lalui. Semoga lagi 12 hari ini kita manfaatkan sepenuhnya. Hmm nak masak apa ye hari ini? Masih belum ada idea nak masak apa. Tapi apa pun masak yang sim...
Iftar di Hotel De Palma Shah Alam
Iftar di Hotel De Palma Shah Alam
nazifahjamil.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Iftar di SACC Convention Centre
Entri 36 Assalamualaikum Sebenarnya majlis iftar di SACC Convention Centre ni dah lepas, tetapi saya baru nak update. Majlis ni orang tertentu yang ada kaitan dengan tempat kerja suami yang belanja. Alhamdulillah rezeki, dapat makan free :) Pertama kali say...
Iftar di SACC Convention Centre
Iftar di SACC Convention Centre
nazifahjamil.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded