Profile cover photo
Profile photo
Mohd Pk
27 followers
27 followers
About
Posts

Post has attachment
Public
15 dah tahun2017
Assalamualaikum wbt....16Rabiul akhir 1438H pejam  celik,pejam celik dah 15 hari tahun 2017,aku dah meniti usia 40an,anak2 semua dah sekolah.Yang sulongnya ting3,alyaa udah ting1 syukur lulus upsr16 jadilah dapat 1A pun , la niee rezeki dapat masuk kelas al...
Add a comment...

Post has attachment
Public
intai dari celahan
12 Rabiul Awal 1438 seribu makna ,beribu pengertian di balik nya. Assalamualaikum wbt.....
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
1 muharram...detik permulaan
Bismillahiramahnirahim.... satu detik permulaan dimana mula diperkenalkan semasa pemerintahan Khalifah Saidina Umar Al-khattab,bab2 sejarah islam yang aku belajar masa tingkatan6 dulo2 dimana tahun penghijrah Nabi Muhammad saw dikira tahun berpertama hijrah...
Add a comment...

Post has attachment
1 muharram...detik permulaan
Bismillahiramahnirahim.... satu detik permulaan dimana mula diperkenalkan semasa pemerintahan Khalifah Saidina Umar Al-khattab,bab2 sejarah islam yang aku belajar masa tingkatan6 dulo2 dimana tahun penghijrah Nabi Muhammad saw dikira tahun berpertama hijrah...
Add a comment...

Post has attachment
1 muharram...detik permulaan
Bismillahiramahnirahim.... satu detik permulaan dimana mula diperkenalkan semasa pemerintahan Khalifah Saidina Umar Al-khattab,bab2 sejarah islam yang aku belajar masa tingkatan6 dulo2 dimana tahun penghijrah Nabi Muhammad saw dikira tahun berpertama hijrah...
Add a comment...

Post has attachment
tepeng satu masa dulu
pembangunan menghilang kenangan sejarah silam Assalamualikum wbt...hari terakhir bln September2016, tahun baru hijrah 1438H pun bakal aku jejaki dalam beberapa jam lagi..
Add a comment...

Post has attachment
dulo lain , sekarang lain
inilah yang aku laluii....beruntung jugak kita generasi dulo2  ya ..kan,kan.tak lama Malaysia nak sambut kemerdekaan ke59 Sehati,sejiwa..tema tahun nie Malaysia kekal ama,makmur&sejahtera buat kita semua 1- Kita yang lahir di tahun  70-80 an, adalah generas...
Add a comment...

Post has attachment
satu perjalanan ..
Salam 14 zulkaedah 1437h awan berlalu berarak pergi tanpa kita sedar. Saban hari berganti,bulan salih berganti...lama betul tak coret2. rutin kehiduapan bertukar ganti saban hari, anak2 kian membesar dengan pelbagai ragam.Bulan Ramadhan dan Syawal berlalu m...
Add a comment...

Post has attachment
gerhana..
Rabu 9 Mac 2016  /  29 Jamadil Awal 1437 Hari ni peristiwa sejarah yg julung kali berlaku utk tempoh 20 ke 30 tahun sekali, atau mgkin jg berlaku sekali seumur hidup kita Dunia di penghujung usia...cuaca dalam sebulan dua panas, hujan kejap2 jea sama-sama k...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded