Profile cover photo
Profile photo
Renesmee Smith
24 followers
24 followers
About
Renesmee's posts

Post has attachment
I cried. Damn it was so wonderful. 

Post has attachment

Post has attachment
TERDELETE POST BEST....
ni rase macam nk makan fon je ni... korang ade kan bace entry aku yang "Aku, Akis, Gym Dan Seram tu? ok bawak bertendang orang sebelah memasing ye.. entry tu dah kne delete by anak buah aku smlm... hadoila... ko tau la budak2 kalo da dapat fon n main game k...

Post has attachment

Post has attachment
**
ok tu je...bai!

Post has attachment
Ayahku Gangster
semalam ayah cite pasal kelmarin... die nak gi keje pagi tu dengan amoi... amoi adik aku yg bongsu tu... so drive lah kete macam bese kan... so kat bulatan segambut tu ayah aku dah overtake la seketul motor ni... xpasti moto ape la... aku takde dengan ayah ...

Post has attachment
Ayahku Gangster
semalam ayah cite pasal kelmarin... die nak gi keje pagi tu dengan amoi... amoi adik aku yg bongsu tu... so drive lah kete macam bese kan... so kat bulatan segambut tu ayah aku dah overtake la seketul motor ni... xpasti moto ape la... aku takde dengan ayah ...

Post has attachment
Ayahku Gangster
semalam ayah cite pasal kelmarin... die nak gi keje pagi tu dengan amoi... amoi adik aku yg bongsu tu... so drive lah kete macam bese kan... so kat bulatan segambut tu ayah aku dah overtake la seketul motor ni... xpasti moto ape la... aku takde dengan ayah ...

Post has attachment
Ayahku Gangster
semalam ayah cite pasal kelmarin... die nak gi keje pagi tu dengan amoi... amoi adik aku yg bongsu tu... so drive lah kete macam bese kan... so kat bulatan segambut tu ayah aku dah overtake la seketul motor ni... xpasti moto ape la... aku takde dengan ayah ...

Post has attachment
Unbreakable by Westlife (2002)
[Shane:] Took my hand Touched my heart Held me close You were always there By my side Night and day Through it all Maybe come what may Swept away on a wave of emotion Overcaught in the eye of the storm And whenever you smile I can hardly believe that you're...
Wait while more posts are being loaded