Profile cover photo
Profile photo
B A T R I S Y I A I M A N
22 followers -
Trisyia22
Trisyia22

22 followers
About
Posts

Post has attachment
Cara Mengawal Cemburu
Hi. Rasanya dah lama tak menulis. So, sempena tengah hujan ni kan, kepala pun tiba-tiba terfikir nak update satu entry. CEMBURU!!! Cemburu tu apa ? Sebelum tu, nak beritahu yang cemburu ni sebenarnya membunuh tau :"(. Cemburu ni satu perkara yang semua manu...

Post has attachment
Cepatnya masa ni. Allahu
Alhamdulillah, sedar tak sedar, dah masuk 19, bermakna, tahun terakhir untuk ada angka "1" kat depan. Dan, sedar tak sedar, dah tahun akhir aku untuk menduduki STPM. Bukan tak dapat tawaran belajar, tetapi dengan kewangan yang kurang stabil, maka, STPM jadi...

Post has attachment
Cepatnya masa ni. Allahu
Alhamdulillah, sedar tak sedar, dah masuk 19, bermakna, tahun terakhir untuk ada angka "1" kat depan. Dan, sedar tak sedar, dah tahun akhir aku untuk menduduki STPM. Bukan tak dapat tawaran belajar, tetapi dengan kewangan yang kurang stabil, maka, STPM jadi...

Post has attachment

Post has attachment
Such a long , tiring day . Kenduri . Baru habis .
Photo

Post has attachment
**

Post has attachment
KARATE !
seronok belajar karate. saya akui, pertama kali saya masuk karate semasa umur saya 8 tahun dan sekarang saya 17 tahun. lamakan ? hah, tula saya pun tak sangka. tapi memang zaman sekarang perempuan mesti ada seni beladiri . bukan nak promote tapi hakikatnya ...

Post has attachment
Love this very much :D

i just need somebody to love .

your time is limited, so don't waste it living someone else's life .
#SteveJobs
Wait while more posts are being loaded