Profile cover photo
Profile photo
Nurmisnan
2,546 followers -
norahshakir@gmail.com
norahshakir@gmail.com

2,546 followers
About
Posts

Post is pinned.Post has attachment
Public
Ikat suami dengan Jus Primadona Sufee Snow
Tak susah pun. InsyaAllah suami selalu ada disisi
Yang penting ia mampu menjaga kesihatan dalaman dan luaran
Pasti yakin.. ikat ketat2jangan bagi lari. hahahaha

tackle ur husband with #primadonasufeesnow  
Read more..
Ikat suami dengan Primadona Sufee Snow
Ikat suami dengan Primadona Sufee Snow
kongsibersamanora.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Pangoi menawarkan rekaan beg kulit buatan tangan yang didatangkan khas dari negara Italy..

#pangoi   #fashion   #handbag   #lether  
Add a comment...

Post has attachment
Pangoi butik berkonsep stor dengan rekaan beg kulit buatan tangan
Assalamualaikum. Wanita dengan beg tangan kulit memang tidak dapat dipisahkan. Apa jua jenama dan harganya pasti akan dimilikinya. Di PANGOI anda pasti gembira berbelanja disana. Sebab apa, sebab saya sendiri peminat beg kulit juga terpesona dengan rekaan y...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Glowingkan dan sihatkan kulit wajah dengan Meeracle
Memang miracle lah. Lagi2 disatukan dengan bahan asas
Memang aswesome.. Kena cuba

#meeracle   #Meeraclegemstoneserum  
#Meeraclegemstoneclenaser   #skincare  
#healthyskincare   #kongsibersamanora  
Add a comment...

Post has attachment
Kulit lebih glowing sihat cerah bersih dan selamat dengan Meeracle
Assalamualaikum. Nak dapatkan kulit bersih segar pinkish dan sihat bukan perkara mudah. Jika silap penggunaan produk mampu merosakkan lagi kulit wajah terutama pada kulit yang sangat sensitif. Kulit akan menjadi lebih rosak dan meninggalkan parut yang menda...
Add a comment...

Post has attachment
Mudah giler guna aplikasi cuti cuti bersama traveloka
Assalamualaikum. Masih mood raya ke beb. Tahun ni seronok betul raya di kampung bersama keluarga adik beradik dengan ipar duai. Meriah giler sampai bakar mercun pop pop macam merdeka pulak. hahahaha... Memori best giler tahun ni. Tetapi ada yang dah meriah ...
Add a comment...

Post has attachment
plna cuti anda bersama traveloka. mudah giler beb..

#Traveloka  #cuticutimalaysia #Holiday  
Add a comment...

Post has attachment
Mudah giler guna aplikasi cuti cuti bersama traveloka
Assalamualaikum. Masih mood raya ke beb. Tahun ni seronok betul raya di kampung bersama keluarga adik beradik dengan ipar duai. Meriah giler sampai bakar mercun pop pop macam merdeka pulak. hahahaha... Memori best giler tahun ni. Tetapi ada yang dah meriah ...
Add a comment...

Post has attachment
beebuka puasa suasan kampung ditengah bandar di Anjung Patin Ville

#IkanPatinTempoyak
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded