Profile cover photo
Profile photo
Irra Hady
3 followers
3 followers
About
Irra Hady's posts

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
JANGAN BUANG SEMBARANGAN
Salam sejahtera, Rasa banyak dah kempen-kempen tentang jaga kebersihan..dalam islam pun selalu ditekankan tentang perkara ini..sebab itu orang islam dikehendaki mengambil wuduk lima kali sehari..agama-agama lain pun mesti ada penekanan pasal menjaga kebersi...

Post has attachment
TT MINGGUAN PUTRAJAYA CREW
Salam Jumaat, Alhamdulillah...malam tadi berlansunglah aktiviti mingguan PPEOC bagi Putrajaya Crew yang kami namakan TT Putrajaya atau perjumpaan mingguan yang biasa diadakan setiap 2 minggu atau bila-bila masa jika ada keperluan. Macam biasa TT diadakan di...

Post has attachment
LESEN MEMANDU BARU
Assalamualaikum dan selamat sejahtera, Selasa lepas, sempat jugak aku renew lesen memandu di jpj melaka...yerlah dah aku alang-alang amik cuti dua hari..kalau ikutkan minggu depan baru lesen tu baru mati atau lagi senang befday aku hehehe Tahniah kepada per...

Post has attachment

Post has attachment
TAMBAH PENDAPATAN
Salam Jumaat, Ok tak tajuk entry macam tu hahaha...aku bukan nak cerita macam mana cara untuk kita tambah pendapatan...tapi aku rasa macam nak buat bisnes pulak, tapi tak tau bisnes ape nak buat..dari mana nak mula hehehe Sekarang ni, kehidupan kita semua m...
Wait while more posts are being loaded