Profile

Cover photo
Kendra Weaver
Works at Xpress Global Systems
Attended Georgia State University
28 followers|15,371 views
AboutPostsPhotosYouTubeReviews

Stream

Kendra Weaver

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Kendra Weaver

Shared publicly  - 
 
Can someone please motivate me to use Google +? I <3 it so much more than Facebook, but I feel like I'm standing in the middle of a ghost town at the same time lol
1
Tracy McAtee (HypnoticJester)'s profile photoStephen Kish's profile photo
3 comments
 
I know it looks sooo good! 
Add a comment...

Kendra Weaver

Shared publicly  - 
1
Kendra Weaver's profile photoJUSTIN WHITLEY's profile photoTracy McAtee (HypnoticJester)'s profile photo
6 comments
 
I also like in the dark
Add a comment...

Kendra Weaver

Shared publicly  - 
 
Why can't I seem to get into Google+?
1
LoriBeth Blair's profile photoKendra Weaver's profile photo
5 comments
 
yeah I caught this chick watching me and increasing her speed/incline when I did haha.. I was like 'yeah, that's right!!'
Add a comment...
In her circles
308 people
Have her in circles
28 people
Jamie Crowe's profile photo
Haven Andrews's profile photo
William Townsend, III's profile photo
John Weaver's profile photo
Rob Moore's profile photo
LoriBeth Blair's profile photo
Forever Azure's profile photo
JUSTIN WHITLEY's profile photo
Bret Kempler's profile photo

Kendra Weaver

Shared publicly  - 
 
Today is definitely not my day...
1
Tracy McAtee (HypnoticJester)'s profile photo
 
Well, if I could copyright a day and make it be mine, I'd be rich and charge everyone whose bday fell on that day.
Add a comment...

Kendra Weaver

Shared publicly  - 
 
My Friday song!!
1
Add a comment...

Kendra Weaver

Shared publicly  - 
 
yay for an even more invasive social networking site
1
JUSTIN WHITLEY's profile photoTracy McAtee (HypnoticJester)'s profile photo
4 comments
 
Use a stronger key ;) Ya that kinda worries me as well
Add a comment...
I have been to the drive through six times and five of those times they left the something out of my order... And I don't have a complicated order... Food is good, but not worth the hassle.
Food: Very GoodDecor: GoodService: Poor - Fair
Public - 2 years ago
reviewed 2 years ago
1 review
Map
Map
Map