Profile cover photo
Profile photo
Sh Millah
1,598 followers -
sweet,nice & :)
sweet,nice & :)

1,598 followers
About
Sh's posts

Post has attachment

Post has attachment
Deliver takaful certificate.
Medical card utk hanun adalah Health Enrich Select Full Coverage.

Semoga perlindungan untuk sikecil memberi ketenangan buat mama papa.

Biasa la budak2 mudah jatuh sakit.
Ada yang terlebih aktif. Main sane sini jatuh.luka.

InsyaAllah..kita doakan takde apa2 musibah.tetapi jika berlaku.
Sekurang-kurangnya dah ada perlindungan. ********************** Brape nak bayar sebulan?
Apa yang islamic insurance ni cover?
Kenapa ejen sibuk sangat nak suruh amek Takaful ni?
Nak kaya utk diri sendiri je ejen ni. ************************ Jom buat appoinment.
Tak pun whatsapp jer untuk bertanya apa2 kemusykilan.
013 978 3419

Saya di kuala terengganu.
Yg luar kawasan pon boleh.
Saya sedia berkhidmat. ;)
#infotakaful
#prubsntakaful
#medicalcardHES
Http://milla-prubsn.blogspot.com(dlm usaha menambahbaik.;) )
Photo
Photo
1/4/15
2 Photos - View album

Post has attachment
Deliver takaful certificate.
Medical card utk hanun adalah Health Enrich Select Full Coverage.

Semoga perlindungan untuk sikecil memberi ketenangan buat mama papa.

Biasa la budak2 mudah jatuh sakit.
Ada yang terlebih aktif. Main sane sini jatuh.luka.

InsyaAllah..kita doakan takde apa2 musibah.tetapi jika berlaku.
Sekurang-kurangnya dah ada perlindungan. ****************************** Brape nak bayar sebulan?
Apa yang islamic insurance ni cover?
Kenapa ejen sibuk sangat nak suruh amek Takaful ni?
Nak kaya utk diri sendiri je ejen ni. ******************************** Jom buat appoinment.
Tak pun whatsapp jer untuk bertanya apa2 kemusykilan.
013 978 3419

Saya di kuala terengganu.
Yg luar kawasan pon boleh.
Saya sedia berkhidmat. ;)
#infotakaful
#prubsntakaful
#medicalcardHES
Http://milla-prubsn.blogspot.com(dlm usaha menambahbaik.;) )

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
PILIHAN PELAN PENDIDIKAN SMARTLINK
Ini adalah contoh pilihan pelan pendidikan mengikut bajet bulanan. manfaat bertambah dan berkurang mengikut kesesuaian komitmen bulanan. manfaat juga bergantung kepada umur anak,umur ibu/bapa,pekerjaan ibu/bapa,perokok atau tidak merokok dan juga kelas peke...

saya dah xde fb. ;)
follow tweeter @sh_millah
wechat:shmillah
google+ : sh millah

Post has attachment
Check out sh millah (@sh_millah): https://twitter.com/sh_millah?s=09

Post has attachment
Hari ni meeting Pre APW 2015
Photo

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded