Profile cover photo
Profile photo
dzulnaida ibrahim
66 followers
66 followers
About
dzulnaida's posts

Post has attachment
Azza Cold Powder @ Bedak Sejuk Azza Ellite
Terlajak Laris.... Assalamualaikum kawan kawan pada sesiapa yang tak tau meh cik eda bagitau... cik eda ada jual bedak sejuk azza ellite @ azza cold powder.... baru x jugak baru lama pun x la lama sangat. Cik eda wakil ejen area JB Pasir Gudang/ Sarawak.......

Post has attachment
Selamat Kembali
Assalamualaikum....  Setelah sekian lama cik eda menyepi cik eda mohon maaf banyak banyak ... Harini cik eda berehat je kat rumah berehat bersama keluarga siap kerja rumah mengemas masak membasuh pakaian memang rutin harian suri rumah kan hihi... Banyak cer...

Post has attachment
Ape ape jelaj...,
Assalamualaikum.. Selamat pagi.... Demam bola kan sekarang ni.... ada yang dah mimpi sampai ke bulan ke bintang dah ready nak bangun tengok bola pun ada haha... Cik eda pulak nak cite pasal kisah harini.... betul betul rasa macam nak marah pun ada nak menan...

Post has attachment
Selamat Hari Bapa...
Assalamualaikum.... Dari kejauhan cik eda sampaikan ucapan Selamat Hari Bapa Buat Ayahanda tercinta.... Buat Suami, abg sulong dan adik bungsu cik eda ucapkan Selamat Hari bapa jugak...hehe Cik eda sayang semua tau.... huhu dapat sampaikan ucapan dari jauh ...

Post has attachment
Teringin Makan Pulut Kuning....
Assalamualaikum... selamat petang semua.... Disebabkan cik eda teringin sangat nak makan pulut kuning dulu biasa cik hasben yang belikan huhu... Hehe kuatkan hati yakin dapat syukur alhamdulillah ... dapat jugak makan hehe.... Syukur jugak harini dapat bers...

Post has attachment
Bersendirian Tanpa Si Dia
Assalamualaikum.... Harini cik eda bersaorangan tanpa anak.. awal awal pagi anak cik eda dah keluar ekot dady pegi family day.  Biasanya anak memang sentiasa bersama berkepit 24 jam dengan cik eda bila dia x de ni sunyi je kan... Cepatlah masa cik eda x sab...

Post has attachment
Biar Gambar Berbicara..


Post has attachment
Kerana Terpaksa Aku Relakan
Orang kata cintaku ini hanyalah kisah dongeng... Tapi aku tetap tega mengharap selagi kau masih ada di sisi...  Cik eda beli buku ni disebabkan cerita jam 7 malam setiap hari isnin - khamis hehe x sabar nak baca buku ni kan marila kawan kawan sama sama kite...

Post has attachment
Telur di sangka ayam
Telur di sangka ayam Assalamualaikum kawan kawan cik eda nak kongsi cerita petang ni hehe... Petang ni lapar pulak perut puas memikir nak makan ape tengok kawan dalam fb kemain nasi goreng pedas la nak jugak buat tapi anak cik eda tak makan pedas... saje je...

Post has attachment
Tanda tanda Awal Tekanan Jiwa
Tanda Tanda Awal Tekanan Jiwa Perubahan tingkah laku yang ketara seperti mengganas, tunjuk perasaan dan membentak Cepat marah Tidak dapat menangani masalah Mengalami keresahan yang teruk seperti sukar tidur dan mimpi aneh Kemurungan berpanjangan Perubahan k...
Wait while more posts are being loaded