Profile

Cover photo
Tre Vuch
Lived in THAILAND
27,678 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
Watch this ridiculousness! Its a Kodak moment.. lol
 
On March 10, 2013, this happened...

VIDEO » http://on.nba.com/1elSaWf

More: See how the Twitterverse reacted after Jordan's huge dunk. » http://on.nba.com/13PCpWm

#GoodKnight
1
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
Saying that #JeremyLin is only getting the hype because he's Asian in basketball is like saying #TigerWoods only got his hype because he's African American in golf! Both statements are absolutely untrue. Both athletes are amazing in their sport and have earned all the hype they have received. Up yours #Mayweather!
1
1
Lanie deVuch (looneylanie)'s profile photo
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
This was just great.. haha #startrek
 
+Derek Ross: I'm going to stop on the way home to get some good beer, I want to drink some good beer tonight.

+Katie Ross: Don't we have wine?

P.S. I love you.
2
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
So.. Lebron gets ripped on by Perkins because of some tweets he said about Griffin's monster dunk over him during a game.. What a little bi%$h! I mean come on Perkins you got dunked on and it was GREAT! Lebron has every right just like everyone else to point that out and say "damn".. Plus, Lebron has dunked over many others in the NBA and has been dunked on himself. It's part of the game and if you can't handle being dunked on and pointed out than you shouldn't be playing in the NBA or on TV anymore. #wtfmoment #NBA #lebronjames #blakegriffindunks #kendrickperkins #Posterized #slamdunk #omg #clippers
1
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
Hmmmmmmm.... what to do on a raining Tuesday?? Star Trek Marathon! TOS, TNG, DS9 and VOYAGER lets GO! :-) #Startrek
3
2
Star Trek Community's profile photoShadii Samaad's profile photo
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
So true.. bring back Clinton! Lol
2
1
Esa Edvik's profile photoTre Vuch's profile photoLanie deVuch (looneylanie)'s profile photo
2 comments
 
I was wondering how she got the money to buy one of those but I guess it could've been given to her as a gift for services.. :-)
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
OMG! #startrek and #drwho in one place at the same time! This is my dream come true...
Two of the biggest sci-fi titles of all-time — Doctor Who and Star Trek: The Next Generation — will join forces in their first officially commissioned
3
2
Star Trek Community's profile photoAnthony Zul's profile photo
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
The 186th Rule of Acquisition truthfully states that "There are two things that will catch up with you for sure: Death & Taxes!" - I thought that this would be appropriate being tax season and all.. Good luck everyone! :-) #Startrek #Tax
1
Derek Ross's profile photoTre Vuch's profile photo
6 comments
 
I loved them all but I think the best acting happened on TNG and DS9. Picard is by far the best Captain. :-)
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
The 251st Rule of Acquisition and personally one of my most favorite rules ever CLEARLY states.. "Satisfaction is NOT guaranteed!" - LOL... I don't think that needs anymore explanation.. :-) #Startrek
1
Add a comment...

Tre Vuch

Shared publicly  - 
 
The 168th Rule of Acquisition warns you to "Beware of relatives bearing gifts.." - I don't know about you guys but I have experienced first hand that an unexpected selfless gift is rarely that at all.. :-) #Startrek
1
1
Star Trek Community's profile photo
Add a comment...
Work
Occupation
Professional Golfer
Basic Information
Gender
Male
Other names
TreFoxXx
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Previously
THAILAND - UNITED STATES OF AMERICA