Profile cover photo
Profile photo
NANA SUZANA
1,699 followers
1,699 followers
About
Posts

Post has shared content
Originally shared by ****
Do’a agar dimudahkan dalam mendapatkan jodoh :

“ROBBI LAA TADZARNI FARDAN WA ANTA KHOIRUL WAARITSIN”.

Ertinya:“Ya Allah janganlah engkau tinggalkan aku seorang diri dan engkau
sebaik2nya dzat yang mewarisi”.
Photo
Add a comment...

Post has shared content
Originally shared by ****
HADIAHKAN BACAAN 30JUZUK AL-QURAN PADA ARWAH

* SMS nama arwah ke 017-3180095
* BACAAN akan disempurnakan dgn sebaiknya mengikut jadual.
* SUMBANGAN ikhlas melalui CIMB: 1463-0009128-52-3

INSYAALLAH...Semoga ikhtiar kita bagi kesejahteraan umat Islam sekalian diberkati dan dirahmatiNya...AMMIN YA RABBALALAMIN
Photo
Add a comment...

Post has shared content

Post has attachment
• KITA boleh bersama masuk syurga
• enta jaga mate enta
• jangan tengok ana
• sebb dengn tengok enta
• *ana
• enta jadi mcm ni
• ana berdosa
• enta pun sama
• sedih ana
• jaga hati enta
• jangan sampai ingin enta pada ana
• lebih tinggi ingin enta pada Allah
• ana tak nk jadi mcm ni sebb ana'
• ana tak nk enta jadi mcm ni sebb ana
• maafkn ana
•  
Photo
Add a comment...

Post has shared content
MANFAAT MANDI BUNGA

Mandi Bunga secara adatnya telah terbukti dapat menyegar dan menyihatkan tubuh badan sipengamalnya dan terbukti ianya masih diamalkan sehingga kini. 

Kajian sains telah membuktikan bunga adalah agen pencerap tenaga matahari yang paling baik manakala mandi dengan air yang bercampur dengan bunga-bungaan memungkinkan kita mendapat kebaikkan-kebaikkan tenaga matahari yang telah dicerap dan diproses oleh bunga. 

Kini, melalui satu konsep mudah, NANA ENTERPRISE ada menyediakan satu pakej "Mandi Bunga" bagi membolehkan sesiapa sahaja mengamalkan tradisi turun-temurun ini di rumah sendiri.

Pakej ini merangkumi bunga2an yg segar, surah2 yg perlu dibaca (sebelum dan selepas) dan cara melaksanakannya secara teratur agar mendapat manfaat dari mandian tersebut.

Semua ini dalam satu pakej bernilai hanya RM46 ( termasuk kos penghantaran melalui Pos Malaysia Berhad )

* Sila buat pembayaran ke akaun MAYBANK: 164 342 277 176 kemudian SMS TARIKH, NAMA & ALAMAT ke 013-2997075
Animated Photo
Add a comment...

Post has attachment
AHAD cari ISNIN , nak tanya nampak tak SELASA agar ingatkan RABU bagitahu KHAMIS supaya jangan lupa message JUMAAT yang SABTU dah puasa !!! Selamat menyambut RAMADHAN ALMUBARAK kepada semua UMAT ISLAM Di dunia ♥
Photo
Add a comment...

Post has shared content
MANFAAT MANDI BUNGA

Mandi Bunga secara adatnya telah terbukti dapat menyegar dan menyihatkan tubuh badan sipengamalnya dan terbukti ianya masih diamalkan sehingga kini. 

Kajian sains telah membuktikan bunga adalah agen pencerap tenaga matahari yang paling baik manakala mandi dengan air yang bercampur dengan bunga-bungaan memungkinkan kita mendapat kebaikkan-kebaikkan tenaga matahari yang telah dicerap dan diproses oleh bunga. 

Kini, melalui satu konsep mudah, NANA ENTERPRISE ada menyediakan satu pakej "Mandi Bunga" bagi membolehkan sesiapa sahaja mengamalkan tradisi turun-temurun ini di rumah sendiri.

Pakej ini merangkumi bunga2an yg segar, surah2 yg perlu dibaca (sebelum dan selepas) dan cara melaksanakannya secara teratur agar mendapat manfaat dari mandian tersebut.

Semua ini dalam satu pakej bernilai hanya RM46 ( termasuk kos penghantaran melalui Pos Malaysia Berhad )

* Sila buat pembayaran ke akaun MAYBANK: 164 342 277 176 kemudian SMS TARIKH, NAMA & ALAMAT ke 013-2997075
Animated Photo
Add a comment...

Post has attachment
Assalammualaikum wbt..

~ >> Hidup ini memang banyak PILIHAN, Namun janganlah MEMILIH yang TERBAIK sangat 
Sedangkan yang sederhana itu sudah MAMPU membuatkan kamu TERSENYUM dan BAHAGIA ...

~ Sekadar Renungan~
Animated Photo
Animated Photo
2 Photos - View album
Add a comment...

Post has attachment
Walaupun TAK dikurnia KEMAHSYURAN..
Walaupun TAK dilimpah KEMEWAHAN..
Hati ku TETAP akan MEMUJI..
Namamu selalu YA RABBI..

Walaupun TAK di beri KEMAKMURAN..
Akan ku memanjangkan KESABARAN..
Ku TETAP SYUKUR pada ILLAHI..
Kerana MENGURNIAKAN NYAWA ini..

:-(
Animated Photo
Add a comment...

Post has shared content
MANFAAT MANDI BUNGA

Mandi Bunga secara adatnya telah terbukti dapat menyegar dan menyihatkan tubuh badan sipengamalnya dan terbukti ianya masih diamalkan sehingga kini. 

Kajian sains telah membuktikan bunga adalah agen pencerap tenaga matahari yang paling baik manakala mandi dengan air yang bercampur dengan bunga-bungaan memungkinkan kita mendapat kebaikkan-kebaikkan tenaga matahari yang telah dicerap dan diproses oleh bunga. 

Kini, melalui satu konsep mudah, NANA ENTERPRISE ada menyediakan satu pakej "Mandi Bunga" bagi membolehkan sesiapa sahaja mengamalkan tradisi turun-temurun ini di rumah sendiri.

Pakej ini merangkumi bunga2an yg segar, surah2 yg perlu dibaca (sebelum dan selepas) dan cara melaksanakannya secara teratur agar mendapat manfaat dari mandian tersebut.

Semua ini dalam satu pakej bernilai hanya RM46 ( termasuk kos penghantaran melalui Pos Malaysia Berhad )

* Sila buat pembayaran ke akaun MAYBANK: 164 342 277 176 kemudian SMS TARIKH, NAMA & ALAMAT ke 013-2997075
Animated Photo
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded