Profile cover photo
Profile photo
NurFatihah Che Daud
134 followers -
Saya merupakan seorang pengedar sah shaklee...SID no.1150701
Saya merupakan seorang pengedar sah shaklee...SID no.1150701

134 followers
About
Posts

Post has attachment
NurFatihah Che Daud commented on a post on Blogger.
sedap ni...selalu buat biasa je..tu pn kejap jd lembut kejap jadi batu...hehhehe...nk cuba yg ni pulak..

Post has attachment
Tingkatkan Tahap Kesuburan Dengan Tauge
Tingkatkan Tahap Kesuburan Dengan Taugeh | Kebaikan Taugeh Yang Tak Ramai Orang Tahu | Set Kesuburan Shaklee Assalamualaikum.. korang suka makan taugeh tak? Sedap sebenarnya taugeh ni..lebih-lebih lagi yang kita cambahkan sendiri... sebenarnya banyak manfaa...

Post has attachment
Berhari Raya Di Rumah Sahabat
Berhari Raya Di Rumah Sahabat Assalamualaikum... Hari rabu hari tu baru berkesempatan berkunjung ke rumah sahabat..tu pun dah malam baru dapat keluar sebab en. Husband keje balik petang... Pergi rumah sorang je pun sebab dah malam dah..sampai rumah dia pun ...

Post has attachment
NurFatihah Che Daud commented on a post on Blogger.

Post has attachment
Kenali Perkembangan Bayi Melalui Senyuman
Kenali Perkembangan Bayi Melalui Senyuman Assalamualaikum... Kita biasa fokus pada perkembangan fizikal bayi seperti merangkak, berdiri dan berjalan. Tapi hari ni nak cerita pasal senyum...senyuman bayi juga berkembang seiring bertambah usia bayi. daripada ...

Post has attachment
Tua Sebelum Usia Apabila Uban Singgah Di Kepala
Tua Sebelum Usia Apabila Uban Singgah Di Kepala | Punca Rambut Beruban | Tip Mencegah Uban | Shaklee Bantu Cegah Rambut Beruban Assalamualaikum... Uban kadang kala menjadi igauan ngeri tak kira bagi lelaki atau wanita lebih-lebih lagi usia baru menginjak ke...

Post has attachment
NurFatihah Che Daud commented on a post on Blogger.
Sedapnya mee kari...cara buat pn mcm senang je...ptg nant nk carik bahan2 la...

Post has attachment
Daging Hitam Manis Berkentang
Daging Hitam Manis Berkentang Assalamualaikum... Jom cuba resepi ini... Bahan : 500g daging batang pinang - dipotong dadu 1 sudu besar jintan manis 1 sudu besar biji ketumbar 1 batang kayu manis 1 sudu kecil bunga lawang 2 sudu besar rempah kurma 1 inci hal...

Post has attachment
3 Tahap Semasa Proses Kelahiran Bayi
3 Tahap Semasa Proses Kelahiran Bayi |Tahap Pertama : Pembukaan Pangkal Rahim|Tahap Kedua : Kelahiran Bayi|Tahap Ketiga : Pengeluaran Plasenta | Set Bersalin Asas Shaklee Assalamualaikum... Bagi korang yang pernah bersalin mesti tau rasa sakitnya macam mana...

Post has attachment
Kepentingan Vitamin C dan Kalsium Kepada Wanita Hamil
Kepentingan Vitamin C dan Kalsium Kepada Wanita Hamil | Vitamin C Mencegah Kelahiran Pramatang | Kalsium Untuk Tulang Dan Gigi | Vitamin C Dan Ostematrix Shaklee Assalamualaikum... Banyak vitamin dan mineral yang penting dan diperlukan oleh wanita hamil.. T...
Wait while more posts are being loaded