Profile cover photo
Profile photo
Amanda Suria
3,685 followers
3,685 followers
About
Communities and Collections
View all
Posts

Post has attachment
Makan Sedap Sepanjang Warded 25 Oct 2018 - 29 Oct 2018
Hi korang... Malas nak update blog lately ni..badan tak berapa nak kuat..kerja memang pergi kerja la...terus jatuh merudun UV PV..hahaha..SA sedang mencari semangat yang hilang sebelum ni...takde apa nak cerita pun sebenarnya..takde yang menarik selain apa ...
Add a comment...

Post has attachment
Amanda Suria commented on a post on Blogger.
Boleh la akak bertukar ngan LAB 11 ni..nampak menarik je..dah la rambut akak makin panjang makin senang gugur..dan sedikit berminyak...suka syampoo sg ada argan oil...
Add a comment...

Post has attachment
Rutin harian SA..hari-hari kena buat..hari-harikena record..nanti senang tunjuk kat doctor next follow up..tapi bila dh monitor bacaan x konsisten buat emosi SA terganggu
http://www.suriaamanda.com/2018/11/rutin-harian-sa-sejak-diserang.html

Post has attachment
Rutin harian SA..hari-hari kena buat..hari-harikena record..nanti senang tunjuk kat doctor next follow up..tapi bila dh monitor bacaan x konsisten buat emosi SA terganggu
http://www.suriaamanda.com/2018/11/rutin-harian-sa-sejak-diserang.html

Post has attachment
Rutin harian SA..hari-hari kena buat..hari-harikena record..nanti senang tunjuk kat doctor next follow up..tapi bila dh monitor bacaan x konsisten buat emosi SA terganggu
http://www.suriaamanda.com/2018/11/rutin-harian-sa-sejak-diserang.html

Post has attachment
Rutin harian SA..hari-hari kena buat..hari-harikena record..nanti senang tunjuk kat doctor next follow up..tapi bila dh monitor bacaan x konsisten buat emosi SA terganggu
http://www.suriaamanda.com/2018/11/rutin-harian-sa-sejak-diserang.html

Post has attachment
Rutin harian SA..hari-hari kena buat..hari-harikena record..nanti senang tunjuk kat doctor next follow up..tapi bila dh monitor bacaan x konsisten buat emosi SA terganggu
http://www.suriaamanda.com/2018/11/rutin-harian-sa-sejak-diserang.html

Post has attachment
Rutin harian SA..hari-hari kena buat..hari-harikena record..nanti senang tunjuk kat doctor next follow up..tapi bila dh monitor bacaan x konsisten buat emosi SA terganggu
http://www.suriaamanda.com/2018/11/rutin-harian-sa-sejak-diserang.html

Post has attachment
Rutin harian SA..hari-hari kena buat..hari-harikena record..nanti senang tunjuk kat doctor next follow up..tapi bila dh monitor bacaan x konsisten buat emosi SA terganggu
http://www.suriaamanda.com/2018/11/rutin-harian-sa-sejak-diserang.html

Post has attachment
Rutin harian SA..hari-hari kena buat..hari-harikena record..nanti senang tunjuk kat doctor next follow up..tapi bila dh monitor bacaan x konsisten buat emosi SA terganggu
http://www.suriaamanda.com/2018/11/rutin-harian-sa-sejak-diserang.html
Wait while more posts are being loaded