Profile cover photo
Profile photo
Kamsiah Yusoff
73 followers
73 followers
About
Posts

Post has attachment
Antara Paparoti Dan Mamaroti
Roti,pilihan selepas tekak tak lalu nak telan nasi tambahan pula dgn berbagai jenis dan perisa kadang2 tak tau nak buat pilihan Yang ni Paparoti perisa durian rm5.60 sebiji,boleh tahan... tapi puas hati bila menikmatinya masa panas2.. yang ni Mamaroti ada a...
Antara Paparoti Dan Mamaroti
Antara Paparoti Dan Mamaroti
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Antara Paparoti Dan Mamaroti
Roti,pilihan selepas tekak tak laku nak telan nasi tambahan pula dgn berbagai jenis dan perisa kadang2 tak tau nak buat pilihan Yang ni Paparoti perisa durian rm5.60 sebiji,boleh tahan... tapi puas hati bila menikmatinya masa panas2.. yang ni Mamaroti ada a...
Antara Paparoti Dan Mamaroti
Antara Paparoti Dan Mamaroti
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Anugerah Tokoh Pelajar
Tahun lepas semasa hadir hari anugerah cemerlang Tasha ditahun 5 penerimanya pelajar lelaki ibu dan ayah dijemput naik ke atas pentas terdetik dihati saya dan saya berdoa agar th depan(tahun ni) anugerah tu milik anak saya Alhamdulillah..doa ibu tiada hijab...
Anugerah Tokoh Pelajar
Anugerah Tokoh Pelajar
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Jeruk Mempelam
Sejak jatuh sakit ni mulut terasa payau sentiasa dek kerana banyaknya ubat yg terpaksa ditelan Asyik nak makan buah2an yg masam2 ja buah mempelam telur siap dipotong2.. rendam bersama air garam semalaman... tujuannya ialah utk mengekalkan keranggupannya Eso...
Jeruk Mempelam
Jeruk Mempelam
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Duit Google Adsensse
Assalamualaikum Alhamdulillah masih diberi peluang olehNYA menyedut udaraNYA dibumi ini doakan kesihatan saya makin baik Dan alhamdulillah jugak semalam saya  mengeluarkan duit hasil iklan yg dipasang diblog ni terimakasih en google walaupun blog dah suam2 ...
Duit Google Adsensse
Duit Google Adsensse
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Jumpa Pakar Jantung Di HSB
Temujanji saya dgn pakar jantung di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) pada 7/3 lepas..jam 9.30 pagi oleh kerana jarak perjalanan hampir 2 jam saya dan Alia keluar rumah jam 6.15 pagi bertawakkal meninggalkan Tasha sorg diri kat rumah (sedang mandi ketika itu)...
Jumpa Pakar Jantung Di HSB
Jumpa Pakar Jantung Di HSB
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Nasi Impit Sambal Kelapa
Memperkenalkan menu yg semakin pupus ditelan masa sambal kelapa dimakan bersama nasi impit mungkin kedengaran agak pelik tp di Kelantan ianya menu biasa saya lebih suka makan nasi impit bersama sambal kelapa ni tak seperti kuah kacang,ianya muak.. ada juga ...
Nasi Impit Sambal Kelapa
Nasi Impit Sambal Kelapa
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Variasi Mee
Saya adalah peminat mee no 1 terutama mee berkuah kalau mee goreng,kurang berselera sikit tiap hari,2,3 kali pun tak apa makan mee mee kari dari Sup Lekaq,Kulim.. eemmm sedappp   sizzling mee mushroomm medan selera Giant yg ni mee ketam spesel dari D'Kuali ...
Variasi Mee
Variasi Mee
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
MBI DESA KU-Deretan Restoren Mewah
 Selain deretan tempat makan yg ekselusif kat bahagian depan tu deretan restoren makan yg mewah jugak terdapat dibahagian tengah  yg ni restoren jepun yg boleh memuatkan 4k pada satu2 masa yg ni tempat keje Alia satu2nya chef perempuan yg ada kat situ Paris...
MBI DESA KU-Deretan Restoren Mewah
MBI DESA KU-Deretan Restoren Mewah
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
MBI DESAKU-Deretan Rumah Warna Warni
seperti yg dijanjikan dalam entri lps kali ni ditunjukkan pula deretan rumah yg berwarna warni teramat cantik pada pandangan mata saya menariknya disetiap rumah ditanam dgn pokok2 herba seperi pandan,kesum,lidah buaya dll comel ja corak polka dot ni  hijau ...
MBI DESAKU-Deretan Rumah Warna Warni
MBI DESAKU-Deretan Rumah Warna Warni
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded