Profile cover photo
Profile photo
Kamsiah Yusoff
74 followers
74 followers
About
Posts

Post has attachment
Lamb Shank
Bila Che Alia wasap nak lamb shank ke tak  ada 4 ketul lagi balance utk staff meal  pantas ja adik2 membalasnya...Nakkk.. saya...saya memang tak makan kambing hehe entahlah..hidung ni walaupun tak mancung tp amat sensitif pada bau2an org lain tak berbau kam...
Lamb Shank
Lamb Shank
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Kebetulan
Ni gambar perkahwinan anak sulug saya tahun lepas genap setahun pada 9/12 yg lepas Ni pulak gambar kahwin anak sedara saya anak kepadda kakak di Gua Musang melangsungkan perkahwinan pada tarikh yg sama-9/12 tak rancang apa pun kaler baju yg dipilih jugak sa...
Kebetulan
Kebetulan
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Nasib Sebuah DSLR
Suami saya membeli Nikon D3100 ni pada Mei 2011 setelah sianak begitu teringinkannya ya..memiliki sebuah DSLR waktu tu sangat mengujakan kemana2 pun tersangkut DSLR kat leher  beberapa lens jugak dibeli sbg tambahan Dan sebagaian dari majalah tentang fotogr...
Nasib Sebuah DSLR
Nasib Sebuah DSLR
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Nasib Sebuah DSLR
Suami saya membeli Nikon D3100 ni pada Mei 2011 setelah sianak begitu teringinkannya ya..memiliki sebuah DSLR waktu tu sangat mengujakan kemana2 pun tersangkut DSLR kat lehersnap sana..snap sini beberapa lens jugak dibeli sbg tambahan gigih pacak tripod utk...
Nasib Sebuah DSLR
Nasib Sebuah DSLR
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Antara Kacang Peas Dengan Kacang Pea
Si emaknya teringin nak makan kacang kuda/chick peas lantas menyuruh si anak membelinya di pasaraya sekali yg dibawa balik nahhh...kacang pea cepat ja dia  menyalahkan sebutan si  emaknya mak tak sebut betul2
Antara Kacang Peas Dengan Kacang Pea
Antara Kacang Peas Dengan Kacang Pea
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Keputusan UPSR
Semalam telah diumumkan keputusan UPSR 2018 tahniah pada anak2 yg berjaya dan pada yg kurang bernasib baik keputusan ini bukan penamat pada langkah seterusnya ya... Alhamdulillah Tasha mencatat kejayaan  dengan memperolehi 6A 4 orang pelajar mendapat 6 A di...
Keputusan UPSR
Keputusan UPSR
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Selamat Harijadi Athilia Natasha
Semalam tanggal 27/11 hari ulang tahun si puteri bongsu,Athilia Natasha satu2nya anak yg dilahirkan dgn kaedah pembedahan beratnya ketika dilahirkan 4kg.. masih terdengar sayu suara azan  doktor yg mengazankannya  sejurus dikeluarkan dari perut 2 orang dokt...
Selamat Harijadi Athilia Natasha
Selamat Harijadi Athilia Natasha
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
MBI Desaku Waktu Malam
Semalam Alia tertinggal hpnya kat tempat kerja memandangkan hari ni dia cuti pergi amik jugak la  kami pergi lepas solat maghrib saya dan adik2nya menemaninya bimbang jugak walaupun masih awal sebelum ni belum pernah datang kat sini waktu malam rupanya wakt...
MBI Desaku Waktu Malam
MBI Desaku Waktu Malam
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
MBI Desaku Waktu Malam
Semalam Alia teringgal hpnya kat tempat kerja memandangkan hari ni dia cuti pergi amik jugak la  kami pergi lepas solat maghrib saya dan adik2nya menemaninya bimbang jugak walaupun masih awal sebelum ni belum pernah datang kat sini waktu malam rupanya waktu...
MBI Desaku Waktu Malam
MBI Desaku Waktu Malam
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Antara Paparoti Dan Mamaroti
Roti,pilihan selepas tekak tak lalu nak telan nasi tambahan pula dgn berbagai jenis dan perisa kadang2 tak tau nak buat pilihan Yang ni Paparoti perisa durian rm5.60 sebiji,boleh tahan... tapi puas hati bila menikmatinya masa panas2.. yang ni Mamaroti ada a...
Antara Paparoti Dan Mamaroti
Antara Paparoti Dan Mamaroti
kamsiah-yusoff.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded