Profile cover photo
Profile photo
Anis Shafeera
372 followers
372 followers
About
Anis's posts

Post has attachment
SALAM AIDILADHA
Assalamualaikum semua...wah..minggu yang sangat2 pack & bz...harap2 semua dalam keadaan baik dan sihaT ...dalam keadaan cuaca yg x berapa menentu ni..kena2 rajin jaga kesihatan....minum banyak air masak tau... sempena aidiladha yang indah ni...ahkak jemah m...

Post has attachment
Sabtuday
Sabtu punya cerita pulak.. Nampak agak rajin sikit update blog sekarang hehehe.. Semoga boleh kekalkan prestasi kerajinan ni hehe..ke lepas ni terus senyapppp jugakkk...kohkoh di Sabtu pagi yang heningggg termenung kejap sebab dok pikir nak gi kedai mamak b...

Post has attachment
Aidilffitri 2015
Assalamualaikum kesayangan semua..rasanya belum terlambat lagikan nak ucap selamat hari raya aidilfitri 2015..maaf zahir batin...salam kosong2..ngeeee... alhamdulillah..tahunni masih lagi perolehi peluang untuk berkumpul bersama kaum keluarga,sanak saudara,...

Post has attachment
Salam Ramadhan
Assalamualaikum semua sahabat.....fuyoooo...lama betul x menjengah ke en belog tuan tanah kedaung ni....iskh3,,,....berhabuk bebeno...mintak maaf sgt2 lah...di atas sebab2 yang x dpt dielakkan..makanya xdapatla nk berceloteh panjang......ahkak jemah cuma na...

Post has attachment
Unicom Appreciation Night
Assalamualaikum....Salam senin buat semua...di harap anda semua sihat sajorrrr... Malam jumaat yang hening harituuu.. (hamboiii haih..tulih malam jumaat..besaq naaa bijik mata ampaa , tampaq satgiii..kihkih)... jgn salam paham nooooo... entry before ni ahka...

Post has attachment
Minggu Akhir ~~ Akhirnya~~Free
Assalamualaikum.... amboi tajuk entry kenzz...drama queen sgt pomss ni...kohkohkoh sebelum tuan belog ni mule melupekan belog nya ini secara berperingkat..sebelum belog ini dibiarkan berhabuk juga secara berperingkat....marilah kita berkongsi cerita & rasa....

Post has attachment
Kerja Kosong
Assalamualaikum semuaaa... lamanya x bersiaran kat sini..maaf ye...menyepikan diri seketika...ada urusan yg perlu diselesaikan... nak amik ni seketul pencarian dari kami..hikhokkk Assalamualaikum....kami sedang mencari anda!!! ** Kerani ** Perempuan sahaja ...

Post has attachment
Jaga Kesihatan Di Musim Panas
Assalamualaikum... Hallloooo..... rata2 tau skrng kite tgh mengalami musim panas hingga march/april nnti kan...kalo dh gini kisahnye..banyak la juge penyakit yang jadi..demam...sakit tekak..pening kepale etc la kan... ahkak jemah pon x terkecuali sakitnye j...

Post has attachment
Selamat Bertunang
Assalamualaikum... Salam Jumaat semua.... wah havoc sgt cuti nyer kan...sampai x nyempat2 nak hupdate en belog kesayangan ni....padahal x kemana sgt pon...reaction sibuk tu je yg berlebih2..hikhokk... rasenye mase cuti CNY haritu mesti ramai yg cuti panjang...

Post has attachment
SABAR MENANTI MU WAHAI KHALIF/KHALIFAHKU
Assalamualaikum....salam senin semua kengkawan2...tau arini mesti sume Monday blues kan?? betul x?? hihi..sabra yerk..mnggu ni je mungkin kite bz sikit kan..next week holiday yg panjang..hihi...CNY kan... di harap musim2 skrng ni sume jage kesihatan dgn bai...
Wait while more posts are being loaded