Profile cover photo
Profile photo
Amy Hana Abdul Razak
22 followers
22 followers
About
Posts

Post has attachment
Aku Pernah Ada Kamu
Cinta tak pernah menyakitkan tapi kenapa rindu melemaskan ? Kalau rindu , nangis . Hanya itu yang dapat menenangkan . Kenapa kita jauh ? Bulan jauh tapi sangat indah Kita ? Wujudkah bahagia selamanya ? Wujudkah kebersamaan abadi ? Wujudkah kamu ? Saat itu ,...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Im Sorry
I really dont know how to explain this , im sorry to everyone for being so silent these months . Ehiks . I keep myself away from everything i think as ive got too much thigs to be settled . This new journey in bachelor i think its harder than tamhidi before...
Add a comment...

Post has attachment
Edisi Khas : LDR
Kecelaruan minda : Apa LDR susah ? Gimana bisa bertahan ? Mangnya LDR apa sih ? Tujuannya apa kalau mahu bercinta tapi terpisah jarak ? Cari yang deket aja lah ! Mau tau , kenapa aku milih untuk LDRan ? Nggak mau ya aku ceritain juga . AKU JUGA MASIH BERTAN...
Add a comment...

Post has attachment
Aku Mujahidah 1 (2/2)
Sedutan "Aku Mujahidah" 1 (1/2)... "Mak , Jidah nak cakap sikit ni mak . Kita tak pernah berbual kan mak . Kenapa kawan-kawan Jidah yang lain boleh berbual dengan mak diorang macam kawan ?" "Mak diorang tak sibuk , mak kerja Jidah oi ! Nampak tak kertas ban...
Add a comment...

Post has attachment
Aku Mujahidah 1 (1/2)
Awan kelihatan mendung . "Jidah , kenapa tak nak tolong mak ni? Ish , budak bertuah ni" Mujahidah masih menghadap 'dunia' , hanya dirinya dan alam maya . Menghiraukan panggilan ibunya seperti biasa dan Mak Fad sudah tidak tahu, cara untuk menasihati anaknya...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Kenal Kak Uzu sebagai blogger yg awesome , hee :)
Add a comment...

Post has attachment
Beg Comel
Assalamualaikum . Ehiks , lamanya tak menaip .  Singgah nak promot sat .  Ana ada jual beg-beg comel . Kalau berkenan jangan tunggu-tunggu . Pick and grab it okey . Whatsapp/SMS laju-laju : +60194210098
Add a comment...

Post has attachment
"Fikirkan Kebaikan" (Amarah)
Zalimnya kalau khianat sesama muslim , Kau sedarkah apa yang sedang kau lakukan , Kau panggang diri kau sendiri , Atas api kemarahan . Bertenang wahai diri , Tenangkanlah jua hati , Zikrullah dapat jadi penyejuk , Walau bukan salahmu dalam perkara ini . Mer...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded