Profile cover photo
Profile photo
Cahaya Jannah
191 followers -
hati ini milik Allah
hati ini milik Allah

191 followers
About
Posts

Post has attachment
JAKET MUSLIMAH LABUH
Dah lama rasanya jannah tak update blog ni rasanya dah bersawang dah gamaknya haha, hari ni jannah nak cerita sikit pasal jaket muslimah yang jannah jual ni. kalau awak berminat boleh wasapp No yang jannah tinggal kan ni ye..  Jaket ni sesuai kalau korang n...

Post has attachment
PANDUAN TOPUP (SMS)
PANDUAN
TOPUP (SMS) Sebelum
anda melakukan transaksi topup,  anda haruslah memilih salah satu no server di
bawah. Untuk urusniaga topup,  sila hantarkan sms ke salah satu nombor di bawah.  Jika anda daftar menggunakan no  celcom ,  anda hendaklah menghantar...

Post has attachment
CARA TAMBAH MODAL
TAMBAH MODAL Langkah 1: Syarat-syarat Tambah Modal: Waktu Tambah Modal 10:00AM - 10:00PM Sila Bank-in RM100 ke atas dengan NILAI UNIK  untuk memudahkan semakan. -  Waktu Proses Selewatnya 30 minit. -  Hubungi Careline jika  TIDAK  diproses selepas 60 minit....

Post has attachment
PANDUAN TOPUP (SMS)
PANDUAN TOPUP (SMS) Sebelum anda melakukan transaksi topup, anda haruslah memilih salah satu no server di bawah. Untuk urusniaga topup, sila hantarkan sms ke salah satu nombor di bawah. Jika anda daftar menggunakan no  celcom , anda hendaklah menghantar sms...

Post has attachment
PANDUAN TOPUP (SMS)
PANDUAN TOPUP (SMS) Sebelum anda melakukan transaksi topup, anda haruslah memilih salah satu no server di bawah. Untuk urusniaga topup, sila hantarkan sms ke salah satu nombor di bawah. Jika anda daftar menggunakan no  celcom , anda hendaklah menghantar sms...

Assalamualaikum..

Post has attachment
Jodoh yang sempurna
Jodoh..  emm, mungkin tema asyik  untuk dibahas.  kebetulan penulis juga belum tau erti jodoh sebenarnya.  okey kita cuba untuk menulis dalam artikel ini. Bila kita akan tahu dia adalah jodoh kita atau bukan..?  apa saat kita bertemu dengan seorang gadis at...

Post has attachment
CERPEN: PELUK LAH AKU
           zarina berjalan pantas menuju ke biliknya.. dia tahu waktu maghrib hanya tinggal 30 mint sahaja lagi... biaselah.. bukak puase dulu baru nak solat.. kalu dah bersembang tu.. tak ingat dunia dah... sebaik sahaja selesai solat maghrib, dia bertelek...

Post has attachment
**
cerpen : Betul ke Sakit ??? (PART 3) Leha nekad! Segala persoalan yang bermain di mindanya perlu dirungkai. dia sudah penat berteka-teki. “Korang tak duduk sekali ea? Kalau dah nikah, kenapa dia
tinggalkan kau kat sini dengan anak-anak?  Suami apa macam tu?...

Post has attachment
**
Cerpen: betul ke sakit??? (PART 2) Leha mengesat air matanya lalu memandang Marlia dengan wajah
kehairanan. “Lia, kau dah kawin? Kenapa kau tak bagi tahu aku kau dah kawin?
Sedangkan kita sekampung. Dari kecik lagi kite dah berkawan. Sampai hati kau. ”
ujar...
Wait while more posts are being loaded