Profile cover photo
Profile photo
Illya LeYa
725 followers -
Tidak mudah untuk kita mencapai sesuatu yang kita hajati, tapi tak susah bila ia sudah menjadi milik kita abadi
Tidak mudah untuk kita mencapai sesuatu yang kita hajati, tapi tak susah bila ia sudah menjadi milik kita abadi

725 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Raikan Majlis Anda Bersama D Aura Cafe, Seri Kembangan
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... Hari ini korang dah tak perlu risau kat mana nak buat majlis sambutan hari lahir, hari ulangtahun perkahwinan dan apa-apa sahaja majlis kerana korang boleh saja melangsungkan majlis korang tu di sebuah lokasi yang cuku...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Amalan Solat Sunat Dhuha dan Kelebihannya
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... Alhamdulillah... hari ini kita sudah pun memasuki hari kedua di bulan Islam yang baru iaitu Zulhijjah. Bulan di mana ramai umat Islam yang berkemampuan menunaikan haji bagi melengkapkan rukun Islam yang ke-5. Banyak ma...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
D Aura Cafe Sajikan Steamboat & Grill serta Shell Out Paling Murah Di Seri Kembangan
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... D Aura Cafe salah satu restoran yang tidak asing lagi di Seri Kembangan, Selangor. Sering kali menjadi tumpuan keluarga mahupun pasangan untuk menjamu selera dengan konsep Candle Light Dinner , Majlis Sambutan Hari Lah...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Segeralah Bertaubat Jika Berburuk Sangka
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... Semua orang pasti tahu akan natijah berburuk sangka pada orang. Buruk sangka dan suka mencari salah orang lain adalah satu perbuatan yang sangat dimurkai Allah S.W.T. Sifat buruk sangka ini boleh membawa kepada perpeca...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded